اعلام آمادگی همکاری شرکت‌ پوسکوی کره جنوبی با فولاد مبارکه اصفهان

تاریخ ارسال : 17 مارس 2014 ساعت : 6:33 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

“میندوکیم” دردیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: شرکت پوسکو به عنوان یک شرکت مهندسی در زمینه تولید فولاد، تجارب بسیار خوبی در زمینه همکاری با شرکتهای ایرانی را در کارنامه خود دارد و آماده است تا در زمینه طرح های توسعه فولادمبارکه نیز همکاری نماید.

وی، فولادمبارکه را بهترین و بزرگترین تولیدکننده فولاد در ایران دانست و گفت: خوشبختانه تجربه همکاری ما با شرکتهای ایرانی این اطمینان را به ما می‌دهد که با موفقیت تمام می‌توانیم در زمینه اجرای طرح نوردگرم شماره 2 فولادمبارکه همکاری کنیم. بعد از انجام موفقیت آمیز طرح توازن در شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت پوسکو طرح های متعددی را انجام داده که وضعیت موجود آنها نیز درحد مطلوب است و آماده است تا برای حضور در مناقصه مربوط به نوردگرم دوم فولاد مبارکه با ظرفیت 4.6 میلیون تن همکاری نماید.

در این نشست مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیز درخصوص چگونگی انجام طرح های توسعه و شرایط همکاری فولادمبارکه و شرکت پوسکو اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدکننده فولاد در خاورمیانه، یک شرکت به روز و سرآمد است و به راحتی می‌تواند با شرکت هایی همچون نیپون استیل، کوبه استیل و حتی دماگ رقابت کند.

سبحانی درخصوص همکاری دو شرکت فولادمبارکه و پوسکو گفت: بهتر است با برگزاری نشست های تخصصی بین کارشناسان دو شرکت، زمینه‌های همکاری و نقاطی که تفاوت دیده می‌شود در جلسات کارشناسی بررسی شود و در نهایت فضای بهبود مستمر فرآیندها شکل گیرد.

مدیرعامل فولادمبارکه در همین رابطه، مشارکت شرکت پوسکو در انجام طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان را از دیگر زمینه‌های همکاری دو شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در نتیجه این همکاریها راه انتقال هرچه بیشتر دانش فنی ساخت کارخانه های فولادی برای فولاد مبارکه اصفهان و سایر شرکتهای ایرانی هموارتر گردد.

معاونان و مدیران شرکت پوسکوی کره جنوبی با حضور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، به بررسی نحوه همکاری دو جانبه در زمینه اجرای طرح‌های توسعه فولادمبارکه اصفهان پرداختند.

دیدگاه شما

خبرنامه