فولاد مبارکه با ۱۵۰۰ میلیارد تومان کارخانه فولاد هرمزگان را راه‌اندازی کرد

تاریخ ارسال : 02 مارس 2014 ساعت : 6:01 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه‌گذاری یک هزار و 500 میلیارد تومانی توانست با حمایت‌های مسئولان منطقه کارخانه فولاد هرمزگان را راه‌اندازی کند.
فولاد مبارکه با 1500 میلیارد تومان کارخانه فولاد هرمزگان را راه‌اندازی کرد

به گزارش عرش نیوز، بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و رئیس هیئت مدیره فولاد هرمزگان اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و مشارکت نیروی انسانی، انتقال دانش فنی در تکمیل و بهره‌برداری، توانست کارخانه فولاد هرمزگان را با حمایت‌های مسئولان منطقه‌ای و کارکنان خدوم بومی آن شرکت راه‌اندازی کند.

وی افزود: در حال حاضر برآورد ارزش روز این شرکت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است به‌طوری که با تولید بیش از یک میلیون تن تختال از ابتدای سال تاکنون این شرکت از نقطه سر به سر به سودآوری مناسب رسیده است ضمن اینکه مراحل رسیدگی و پذیرش این شرکت در فرابورس انجام شده و عرضه عمومی بخشی از سهام این شرکت بزودی آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: در ادامه اقدامات توسعه‌ای که در آینده برای این شرکت در نظر گرفته شده است فولاد هرمزگان با توجه به مزیت دسترسی به آب‌های آزاد موتور پیشرفت صنعت و اقتصاد استان هرمزگان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری در بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان مبنی بر اینکه فولاد هرمزگان قطب فولاد کشور خواهد شد، تسریع توسعه‌های این شرکت را به عنوان اولویت اول در طرح‌های آینده مجموعه کارخانجات فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان دانست

دیدگاه شما

خبرنامه