مهران صاحب کارخانه ورق نورد گرم فولاد می‌شود

تاریخ ارسال : 02 مارس 2014 ساعت : 5:59 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته شهرستان مهران صاحب کارخانه ورق نورد گرم فولاد می‌شود.
مهران صاحب کارخانه ورق نورد گرم فولاد می‌شود

به گزارش عرش نیوز،احمد شوهانی اظهار کرد: احداث کارخانه فولاد در شهرستان مهران محقق خواهد شد.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کارخانه قرار است در منطقه ویژه اقتصادی مهران احداث شود.

وی تصریح کرد: مدت‌هاست که پیگیر جذب سرمایه‌گذاران کلان در استان ایلام هستیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی و اساسی استان ایلام بیکاری و فقدان اشتغال پایدار است که این مهم یعنی جذب سرمایه‌گذاران کلان در استان در دستور کار قرار دارد.

شوهانی خاطرنشان کرد: فقدان صنایع مادر در استان ایلام یکی از معضلات موجود برای ایجاد شغل پایدار بوده که در راه رفع این مشکل نیز برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نماینده مردم جذب سرمایه‌گذاران به استان ایلام را در دستور کار قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: بنابراین پیش‌بینی می‌شود با ایجاد کارخانه ورق نورد گرم فولاد در مهران زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار به صورت مستقیم فراهم شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: افزون بر این، تعداد دیگری نیز به صورت غیرمستقیم و در راستای پشتیبانی این طرح در ایلام مشغول به کار می‌شوند.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه ادارات و مسئولان دوایر دولتی انتظار می‌رود همکاری لازم را برای جذب سرمایه‌گذاران انجام دهند

دیدگاه شما

خبرنامه