افزایش قیمت بنزین را یک شب قبل اعلام می‌کنیم

تاریخ ارسال : 07 آوریل 2014 ساعت : 7:55 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه نشست استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره قیمت بنزین در سال 93 و پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: قیمت بنزین هنوز اعلام نشده است؛ بنزین و گازوئیل جز کالاهایی هستند که اگر در مقطعی بخواهیم قیمت آنها را افزایش دهیم شب قبل از آن قیمت ها را اعلام می کنیم.

وی درباره سقف حقوقی افراد برای دریافت یارانه ها نیز گفت:‌ 5 گروه درآمدی در فرمی که ثبت نام در آن صورت می گیرد قرار دارند وجود دارد که درآمد زیر 600 هزار تومان گروه اول،  600 تا یک میلیون گروه دوم، یک تا 2 میلیون گروه سوم، 2 تا 2 و نیم میلیون گروه چهارم و بیش از 2 و نیم میلیون نیز گروه پنجم است.

جهانگیری افزود: مردم انتخاب می کنند که در کدام گروه درآمدی هستند و علتش این است که دولت تلاش دارد در مرحله اول با اعتمادی که به مردم دارد آنها احساس کنند که یارانه نقش تعیین کننده ای در زندگی شان ندارد و باید انصراف دهند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: قانون به ما گفته است که نیازمند را مشخص کنیم و بعد از آنکه مردم سطح درآمدی خود را اعلام کردند دولت تصمیم می گیرد که نیازمند کدامیک از سطوح هستند.

وی گفت:‌ از روز 20 فروردین ثبت نام آغاز خواهد شد و بعد از ثبت نام فرصت دیگری برای کسانی کمه ثبت نام نکرده اند در نظر گرفته شده و بعد از آن اجرای فاز دوم ادامه می یابد .

دیدگاه شما

خبرنامه