هزینه ثبت نام برای دریافت یارانه چقدر است؟

تاریخ ارسال : 08 آوریل 2014 ساعت : 1:25 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

محمد رضا بیاتی درباره هزینه‌ ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها،‌ اظهار داشت: اگر کسی بخواهد از فردا اطلاعات خود را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها منظور کند هیچ هزینه ای را پرداخت نمی‌کند اما اگر افراد ساکن در شهرستان‌ها امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند باید به دفاتر پست، پست بانک،پلیس +10 مراجعه کنند که در نتیجه باید هزینه‌هایی را به این دفاتر بر اساس نرخ مصوب آنها پرداخت نمایند.

وی با اشاره به اینکه دریافت این گونه هزینه‌ها هیچ گونه ارتباطی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها ندارد، افزود: این هزینه‌ها بر اساس تعرفه های خاص این دفاتر از متقاضیان دریافت می‌شود البته بازهم تاکید می‌کنم شهروندانی که از اینترنت منزل یا سازمان خود استفاده می کنند هیچ گونه هزینه‌ای را برای ثبت نام به سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز نمی‌کنند.

بیاتی با انتقاد از اینکه برخی از افراد با انتشار اطلاعات نادرست مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورند، افزود: از فردا سرپرستان خانوار بر اساس شماره کارت ملی خود به سامانه هدفمندی یارانه ها مراجعه کرده و اطلاعات خود را در سایت درج می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام اینترنتی سرپرستان خانوار در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها کاملا رایگان است، گفت: شهروندان می‌توانند از هر نقطه کشور از طریق اینترنت ثبت نام خود را انجام دهند.

براساس این گزارش مسعود کاووسی مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی، تعرفه ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی در مراکز مختلف مثل دفاتر پیشخوان دولت، پلیس+10، کافی‌نت‌ها و دیگر مراکز آزاد را 3500 تومان اعلام و تاکید کرده که این موضوع با توافق سازمان هدفمندی و وزارت ارتباطات و اطلاعات بوده است.

تقی کهوریان معاون امور برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی با دستگاههای ذیربط برای بررسی روند ثبت نام و ارائه خدمات به ثبت نام کنندگان، با اعلام اینکه هزینه دریافتی از سرپرستان خانوارها برای ثبت نام در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها در مجموع 37800 ریال است، گفته است که “هزینه ثبت نام 35000 ریال بوده که به اضافه 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه و در کافی نت‌ها ، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات روستایی و دفاتر پلیس به اضافه 10 پرداخت می شود”.

دیدگاه شما

خبرنامه