کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو

تاریخ ارسال : 13 آوریل 2014 ساعت : 10:50 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

مسوولان شرکت لیزینگ خودرو “ک خ ا” اواخر سال گذشته مبالغ بالایی را از پیش خریداران برای تحویل خودرو با شرایط اقساطی دریافت کرده‌اند اما به تعهدات خود در قبال پیش خریداران عمل نکرده‌اند.

یکی از مالباختگان این شرکت می‌گوید: ‌بنده بیستم بهمن ماه سال گذشته مبلغ 11 میلیون و 650 هزار تومان را برای دریافت یک دستگاه پژو پارس به حساب این شرکت واریز کردم.وی با بیان این‌که زمان تحویل خودرو پس از 25 روز کاری و 20 اسفند ماه اعلام شده بود، خاطرنشان می‌کند: در تاریخ هفدهم اسفند ماه در تماس‌های مکرر با شرکت هیچ کسی پاسخگو نبود و پس از مراجعه حضوری نیز مشخص شد که دفتر آن به طور کامل تخلیه شده است.

این مالباخته شرکت لیزینگ خودرو ادامه می‌دهد: در آن زمان ‌مشخص شد که تعدادی از پیش خریداران خودرو از این شرکت در محل آن تجمع کرده و ماموران نیروی انتظامی نیز تعدادی از کارمندان را دستگیر کرده‌اند.

وی افزود: با این حال مدیرعامل شرکت تاکنون متواری بوده و حدود 400 نفر نیز از وی به اتهام کلاهبرداری در آگاهی مرکز (شاپور) و دادسرای منطقه 2 (سعادت آباد) شکایت کرده‌اند.

این مالباخته با بیان این‌که متاسفانه هیچ کس پاسخگوی میلیارد‌ها تومانی که از سوی این شرکت کلاهبرداری شده نیست، تصریح می‌کند: امیدواریم با دستگیری مدیرعامل متواری (ع ط ب ب) تکلیف مالباختگان روشن شود.

در سال‌های اخیر میزان شکایت مصرف‌کنندگان از کلاهبرداری‌های صورت گرفته از سوی شرکتهای لیزینگ خودرو افزایش زیادی داشته است پس از متقاضیان خرید خواهسمند است از شرکت های مجاز و شناخته شده لیزینگ خودرو برای انعقاد قرارداد بهره بگیرید .

دیدگاه شما

خبرنامه