اولین همایش کشوری مشتریان مجتمع فولاد خراسان

تاریخ ارسال : 09 سپتامبر 2014 ساعت : 5:39 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

نخستین همایش کشوری مشتریان مجتمع فولاد خراسان با شعار «هم گامی، هم سویی و هم‌افزایی پایدار» با حضور نمایندگان برخی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ستاد تنظیم بازار و بورس کالای ایران برگزار شد.
مدیرعامل فولاد خراسان در ابتدای این همایش با اشاره به نقش این شرکت در مسوولیت‌پذیری اجتماعی به سرمایه‌های آن در حوزه‌های نیروی انسانی، سرمایه و مشتریان به عنوان اصلی‌ترین دارایی‌های مجتمع فولاد خراسان اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی و معدنی شرق کشور با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن محصول نهایی، 700 هزار تن شمش و یک میلیون تن آهن اسفنجی سال گذشته 90 هزار تن شمش فولاد و 290 هزار تن آهن اسفنجی عرضه کرد. حسن احمدی ادامه داد: طرح‌های توسعه‌ای این شرکت شامل فولادسازی، گندله‌سازی و تولید 5/2 میلیون تن ماده اولیه در سنگان است تا در افق 1404 تولید 5 میلیون تن فولاد خام محقق شود. به گفته وی در استراتژی و چشم‌انداز اهداف این شرکت ایجاد 10 هزار فرصت شغلی، گردش مالی 1400 میلیارد تومانی، توسعه طرح‌های فولادسازی و گندله‌سازی، ایجاد چرخه تولید ورق‌های رنگی و گالوانیزه مورد تاکید قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه تکنولوژی تولید مجتمع فولاد خراسان متعلق به شرکت دنیلی ایتالیا است، اما استانداردهای ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای را نیز توانسته است کسب کند، به موفقیت‌های این شرکت در زمینه فروش محصولات در بورس کالا اشاره کرد. مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: خواب سرمایه ناشی از شرایط اقتصادی سال گذشته موجب شد فولاد خراسان استراتژی بازار را پایش کرده و به دنبال ایده‌های جدید باشد. احمدی در زمینه برنامه‌های توسعه صادرات از برنامه صادرات
20 درصد از ظرفیت خبر داد و خواستار افزایش مشوق‌های صادراتی و رفع محدودیت‌ها شد. در ادامه معاون بازرگانی مجتمع فولاد خراسان نیز با اشاره به بهبود روش‌های سنتی بازاریابی که تا سال 87 در این شرکت دنبال شده است، از پیاده‌سازی سیستم مدیریت جامع اطلاعات و به دنبال آن مدیریت ارتباط با مشتریان در 5/1 سال اخیر به عنوان تحولی عظیم در بحث بازاریابی یاد کرد. به گفته پارسا دستیابی به اطلاعات شرکت توسط مشتریان و اعتماد متقابل بین مدیریت و فروشنده‌ها از جمله مزیت‌های این روش بوده که سیستم پویایی را برای بازاریابی این شرکت به وجود آورده است. وی همچنین اعلام کرد میزان فروش این شرکت در سال 92 معادل 50 هزار تن بیش از میزان تولید بوده است. مدیر برنامه‌ریزی و راهبردی مجتمع فولاد خراسان نیز در رابطه با بازارهای صادراتی، کشورهای افغانستان و ترکمنستان را بهترین شرکای تجاری این شرکت و میزان صادرات محصول توسط مجتمع فولاد خراسان را 64 هزار و 800 تن اعلام کرد. در پایان بختیاری، مدیر بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان نیز به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت. وی رسیدن به تولید 5 میلیون تن فولاد در افق 1404، مشارکت تمام ذی‌نفعان در تصمیم‌سازی‌ها، آشنایی مشتریان با نظام‌های مدیریتی و تکریم مشتریان برتر را از جمله اهداف این همایش برشمرد.

دیدگاه شما

خبرنامه