دستگیری ۲ زن و ۷ مرد در خانه تیمی

تاریخ ارسال : 20 سپتامبر 2014 ساعت : 6:18 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبرداد خانه ای در شرق مشهد پاتوقی برای افراد خلافکار شده و دختران و زنان جوانی در این مکان در رفت و آمد هستند.

ماموران انتظامی برای بررسی و صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و آنجا را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند که مشخص شد گفته های تماس گیرنده صحت دارد. سردار بهمن امیری مقدم افزود: در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه مورد نظر شدند و دو زن 36 و 39 ساله را همراه هفت مرد دستگیر کردند. در بازرسی از این خانه مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز کشف شد.
متهمان با انتقال به مرکز پلیس بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان کردند. ماموران در ادامه با بررسی سوابق کیفری افراد بازداشت شده، پی بردند تعدادی از آنها در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و سرقت فعالیت داشته اند. وی یادآور شد: تحقیقات از متهمان ادامه داشت تا سرانجام یکی از آنها راز فعالیت خود و همدستانش را برملا و عنوان کرد: ما در زمینه خرید و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت داشتیم و علاوه بر آن خانه مان پاتوقی برای رفت و آمد افراد خلافکار بود.
از چندی پیش من و زنی که همدستم است، زنان جوان و دخترانی را که از خانه هایشان فرار کرده و سرپناهی نداشتند و در بوستان ها و مراکز خرید سرگردان بودند شناسایی و سپس با دعوت آنها به خانه مان علاوه بر معتاد کردن مجبورشان می کردیم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر با ما همکاری کنند. با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات از سوی پلیس آگاهی درباره آنها ادامه دارد.

دیدگاه شما

خبرنامه