آقای ۶۵۰۰ میلیاردتومانی بازداشت شد

تاریخ ارسال : 12 مارس 2015 ساعت : 10:44 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
یک منبع مطلع در گفت وگو با ایرنا از بازداشت فرد وام گیرنده 6 هزار و 500 میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.

این منبع مطلع همچنین گفت: دستگاه قضایی که این فرد را بازداشت کرده، اطلاعات تکمیلی را بعدا اعلام خواهد کرد. رییس قوه قضاییه اواخر بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان لرستان، به شماری از پرونده های فساد مالی اشاره کرده و گفته بود که در یکی از آنها شخصی بدون ارایه ضمانت نامه کافی، 6 هزار و 500 میلیارد تومان از بانک ها وام گرفته است.

به گفته آیت الله صادق آملی لاریجانی، این شخص بخشی از این پول را به صورت ارز از کشور خارج کرده است. اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نیز در این رابطه گفته بود که سیستم بانکی در جریان پرداخت بدون وثیقه تسهیلات 6500 میلیارد تومانی بوده و نام آن فرد در فهرست بدهکاران بزرگ بانکی به مسوولان قوه قضاییه اعلام شده است.

کمیجانی درباره بانک هایی که تسهیلات یادشده را به این فرد پرداخت کرده اند نیز گفته بود، «شاید عمده این تسهیلات از یک بانک دریافت شده باشد اما نمی توانم تایید کنم که این گروه از بانک های دیگری تسهیلات دریافت نکرده باشند.»

دیدگاه شما

خبرنامه