آیا می‌توان همزمان با بچه‌داری پول درآورد؟

تاریخ ارسال : 10 مه 2015 ساعت : 3:23 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

والدینی که برای فرزندداری در خانه می‌مانند، در واقع یک شغل تمام وقت دارند، اما متاسفانه این شغل مانند یک شغل تمام وقت درآمد ندارد؛ درنتیجه این مساله برای خانواده‌هایی که تنها یک منبع درآمد دارند، پس‌انداز کردن و کنترل مخارج را دشوار می‌کند؛ اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان در خانه هم درآمد کسب کرد.

بچه‌داری وقت زیادی از والدین خانه‌دار را به‌خود اختصاص می‌دهد، و آنها دیگر قادر نیستند برای کسب درآمد بیشتر وقتی اختصاص دهند، زیرا قادر به ترک خانه نیستند. در این گزارش به‌نقل از بخش مالی ام‌بی‌سی، فرصت‌هایی پول‌ساز معرفی می شوند که با کمک آنها می‌توان بدون ترک خانه، تنها زمانی که فرزندانتان خواب یا در مدرسه هستند یا حتی زمانی‌که نیازمند توجه شما هستند، از این فرصت‌ها برای کسب درآمد جنبی استفاده کنید. فرصت‌ برای کسب درآمد نسبی است و شاید تمام این‌فرصتها برای شما جوابگو نباشد اما در طول مدت تنها یک‌سال می‌توانید با استفاده از این فرصت‌ها، پول زیادی کسب کنید.

از نظرات خود پول درآورید
برخی وب‌سایت‌ها و کمپانی‌ها هستند که در قبال پر کردن فرم‌های نظرخواهی، به مشتریان پول پرداخت می‌کنند. به گزارش اقتصادی نیوز،به‌عنوان مثال، موسسه Harris Poll Online، در قبال پر کردن فرم‌های نظرسنجی آنلاین که حداکثر 25 دقیقه زمان می‌برد، به کاربران مبلغی اهدا می‌کنند. این مبالغ به صورت کارت‌های هدیه یا خرید از سایت‌هایی نظیر آمازون پرداخت می شوند.

ارزیابی وب‌سایت‌ها
یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان با اختصاص مدت زمان اندک، از آن پول درآورد، عضویت در وب‌سایت‌هایی است که امکان ارزیابی وب‌سایت‌های اینترنتی را فراهم می‌کنند. برای این‌کار تنها یه یک دستگاه رایانه، میکروفون و یک خط اینترنت نیاز دارید و تنها کاری که باید بکنید پر کردن یک فرم یک‌صفحه‌ای آماری است. درصورتی‌که ارزیابی‌های شما با کاربران و بازدیدکنندگان سایت هم‌خوانی داشته باشد، بازهم سفارش کار دریافت می‌کنید.

راهنمایی مجازی
در صورت دسترسی داشتن به اینترنت، داشتن توانایی جستجوی اینترنتی و توانایی برقراری ارتباط با کاربران، می‌توانید به عنوان یک راهنمای مجازی فعالیت کنید. برخی شرکت‌ها اقدام به استخدام مشاوران اینترنتی یا تلفنی می‌کنند که این افراد می‌توانند ساعت کاری خود را خودشان تعیین کنند. مشاوران مجازی به مشتریان خود کمک می‌کنند تا با مرکز خداماتی تماس گرفته، برنامه ملاقات‌هایشان را هماهنگ کرده یا بهترین قیمت را برای کالا یا خدمات مورد نیازشان بیابند. در قبال هریکی از خدماتی که ارائه می‌دهید به شما مبلغی پرداخته می‌شود.

تدریس خصوصی
اگر یک تخصص دانشگاهی و اندکی وقت آزاد در طول هفته دارید، در ساعت خواب یا باشگاه فرزندتان می‌توانید یک شاگرد خصوصی داشته باشید. به‌راحتی می‌توانید دانش‌آموزانی را بیابید که به‌دنبال ارتقای نمرات خود هستند. با تبلیغ در اینترنت یا روزنامه‌ها می‌توانید در رشته تخصصی خود شاگرد خصوصی پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کمک رایانه و اینترنت، به‌صورت مجازی و از محل خانه، تدریس کنید.

وبلاگ نویسی
اگر تابه‌حال از وقت آزاد خود بین عوض کردن پوشک بچه، شستن لباس‌ها یا وقت‌های آزاد دیگر استفاده نکرده‌اید، قطعا باید درباره این منبع عظیم درآمدی، تجدیدنظر کنید و یک وبلاگ راه‌اندازی کنید. اما پدر و مادر بودن صرفا به‌منزله این نیست که حتما باید درباره موضوعات فرزندداری و والدین مطلب بنویسید. درواقع، وبلاگ‌های بسیاری با همین موضوعات وجود دارند. پس بهتر است راجع به موضوعات دیگری مطلب بنویسید. هرچقدر مطالب شما اختصاصی‌تر و مبتکرانه‌تر باشد، برای خوانندگان جذاب‌تر است و طرفداران و خوانندگان بیشتری جذب می‌کنید و می‌توانید از این‌راه و همینطور جذب تبلیغات، درآمد کسب کنید.

نگارش مقاله و دریافت حق‌التحریر
شاید شماهم از آن دسته آدمهایی هستید که علاقه‌ای به مشغله وبلاگ نویسی ندارید اما شوق نوشتن دارید. باید این نوید را بدهیم که شما خیلی هم خوش‌شانس هستید زیرا، رسانه‌ها و وب‌سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی غیرانتفاعی هستند که به دنبال نویسنده حق‌التحریری می‌گردند. برخی از آنها مبلغ حق‌التحریر را «کلمه‌ای»، برخی «ساعتی» و برخی نیز «پروژه‌ای» می‌پردازند.

عکاسی
اگر در عکاسی استعداد و مهارت دارید، می‌توانید با فروش عکس‌هایتان درآمدزایی کنید. برخی وب‌سایت‌های مشهور نظیر Shutterstock، در ازای خرید عکس‌هایتان، به شما پول می‌دهند. درصورتی‌که عکس ارسالی شما مورد تایید قرارگیرد، کاربرانی که این عکسها را از روی سایت دانلود کنند، بخشی از این پول هم به شما می‌رسد.

فروش شیرینی‌ها و غذاهای خانگی
پدرومادرهای شاغل شاید وقت کافی برای پختن کیک و شیرینی خانگی برای جشن‌های فرزندانشان نداشته باشند. این همان وقتی است که یه حضور شما نیاز پیدا می‌شود و شما می‌توانید با پخت کیک و شیرینی‌های دستپخت خودتان، به آنها کمک کرده و با فروش آنها درآمد خوبی نیز کسب کنید.

دیدگاه شما

خبرنامه