تاثیر افزایش قیمت بیلت و میلگرد ترکیه بر کارخانه های سی آی اس

تاریخ ارسال : 13 مه 2015 ساعت : 3:17 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پلاتس، کارخانه های سی آی اس به دلیل افزایش قیمت بیلت و قراضه، قیمت میلگرد و مفتول خود را ١٠ دلار هر تن در ماه بالا بردند. در همین راستا قیمت میلگرد صادراتی ترکیه هم افزایش یافت.
ترکها قیمت هایشان را بالا بردند و این فرصت خوبی را برای کارخانه های سی آی اس به وجود آورد. ترکیه در حال حاضر میلگرد خود را به قیمت ۴۵٧ دلار هر تن فوب صادر می کند که نسبت به سه هفته گذشته ٢٠ دلار هر تن افزایش داشته است. قیمت ها در بازار یک ماه و نیم یعنی تا اوایل ماه مارس راکد ماند و اولین افزایش قیمت در اواخر ماه آوریل دیده شد.
طی ماه های گذشته، قیمت بیلت سی آی اس از ٣۶٠ دلار هر تن بالا رفت و به ٣٧٨ دلار هر تن فوب دریای سیاه رسید و قراضه روند رو به افزایش بیشتری داشت و از ٢۶۴ دلار هر تن به ٢٨٧ دلار هر تن سی اف آر ترکیه رسید. کارخانه های سی آی اس همچنین قصد افزایش قیمت مقاطع خود را دارند. در حال حاضر میلگرد و مفتول سی آی اس به ترتیب با قیمتهای ٣٩۵ تا ۴٠٠ دلار هر تن و ۴١٠ تا ۴١۵ دلار هر تن فوب دریای سیاه در دسترس می باشد. کارخانه بی ام زد اعلام کرد تولید بیلت خود را کاهش می دهد و در نتیجه آن فروش ماه ژوئن افت یافت و از ٣٠ هزار تن در ماه به ٢٠ هزار تن کاهش یافت.

دیدگاه شما

خبرنامه