مانور تلخ ابتذال در مراکز دانشگاهی؛ جشن خوابگاه ها در خوابگاه دختران ! + فیلم

تاریخ ارسال : 21 مه 2015 ساعت : 9:46 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

چندی است که خبرهایی مبنی بر برگزاری رقص و آواز در دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور به گوش می‌رسد که هر کدام به بهانه خاصی اعم از برگزاری جشن‌ها و مراسمات دانشگاهی که به طور اتفاقی همراه با چنین موضوعی شده‌اند جلوه کرده است.
چهارشنبه, 30 اردیبهشت, 1394 – 16:41مانور تلخ ابتذال در مراکز دانشگاهی؛ جشن خوابگاه ها در خوابگاه دختران ! + فیلم
مانور تلخ ابتذال در مراکز دانشگاهی؛ جشن خوابگاه ها در خوابگاه دختران ! + فیلم
به گزارش عمارنامه، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، نه تنها دولت در راستای تقویت فرهنگ و ارزش ها قدم بر نداشت بلکه طی دو سال گذشته تمام تلاش خود را در جهت خلاف این دغدغه ها و ترویج اباحی گری خصوصا در دانشگاه ها صورت داده است.

از صدور بخشنامه برای برگزاری اردوی مختلط، برگزاری مراسم با موسیقی های تند، عدم برخورد با بی حجابی و منفعل ساختن حراست دانشگاه و همچنین برگزاری مراسم رقص در دانشگاه، همه و همه از جمله اقداماتی که دولت برای به انحراف کشیدن دانشگاه و ترویج اباحی گری انجام داده و خواهد داد.

این اقدامات در دانشگاه های استان مازندران نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان، در سطح شدیدتری دنبال می شود و در آخرین مورد، جشن خوابگاه های دانشگاه مازندران که شب گذشته برگزار شد، و از قضا سرپرست روحانی دانشگاه نیز در آن حضور داشت، با صحنه های رقص و آهنگ های تند همراه بود.

البته این جشن قرار بود در قسمت دومش، در خوابگاه دختران دانشگاه مازندران نیز برگزار گردد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که سرپرست دانشگاه مازندران که البته به صورت غیرقانونی به مدت بیش از یکسال است که سرپرست می باشد و حکم ریاست وی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید نشده است، برای چندمین بار طی یکسال گذشته به چنین اقدامات ضد فرهنگی دست می زند و از زمان سرپرستی آقمشهدی فضای دانشگاه مازندران بیش از بیش به سمت اباحی گری فرهنگی در حرکت می باشد.

باید گفت همه این اقدمات ضد فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه ها، در راستای دور کردن دانشگاه و دانشجویان از فضای علمی و نگاه مطالبه گرانه دانشجویان و سرگرم کردن آنها با مسائل فرعی است و در این موضوع دیگر برای مقابله نباید نگاه به دولت داشت و نیازمند اقدام عملی همه نهادهای انقلابی در این خصوص می باشد.
منبع خبرگزاری دانشجو

بدون هیچ قضاوتی شما را به دیدن بخش‌ هایی از این جشن دعوت می کنیم.

 

دیدگاه شما

خبرنامه