نوه‌ کارخانه‌دار معروف ۳ نفر را با وینچستر کُشت

تاریخ ارسال : 27 مه 2015 ساعت : 10:32 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

داماد جنایتکار با انگیزه‌ای نامعلوم و تنها به‌خاطر اختلافات خانوادگی، خانواده همسرش را به رگبار بست. او که همسر، پدرزن و دختر نوجوان همسرش را با اسلحه به قتل رسانده بود، در همان صحنه جرم از سوی مردم دستگیر شد و نتوانست فرار کند.

ساعت ١١ صبح دیروز در محله استرآبادی گرگان صدای شلیک‌های گلوله مردم محله را وحشت‌زده کرد. این صدا از کوی استرآبادی، استرآبادی سوم مجتمع چکاوک‌سرا شنیده می‌شد. مردم محله به خیابان آمدند تا ببینند این تیراندازی‌های پیاپی به چه علت است. آنها وقتی مقابل مجتمع چکاوک‌سرا رسیدند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.

دختر نوجوانی سراسیمه از این مجتمع بیرون آمده بود و پابرهنه درحال دویدن بود که ناگهان مردی با اسلحه که او را تعقیب می‌کرد، به دویدن او پایان داد. شلیک گلوله و بعد از آن افتادن دختر نوجوان روی زمین صحنه‌ای مثل میدان جنگ را درست کرده بود. صحنه‌ای مثل سکانسی از یک فیلم سینمایی؛ اما همه چیز واقعی بود. دختر نوجوان غرق در خون روی زمین افتاد و قاتل پس از لحظه‌ای مکث قدم‌های تندی برداشت تا فرار کند.

ولی همان لحظه هوشیاری مردم محله و کارگرهای ساختمانی که کنار این مجتمع درحال کار بودند، مانع فرار این مرد جنایتکار شد. آنها همگی با هم این مرد را خلع‌سلاح کردند و در حالی‌که او را دستگیر کرده بودند با پلیس تماس گرفتند. تازه پس از دستگیری این مرد از سوی مردم بود که مشخص شد مرد جنایتکار به جز این دختر نوجوان، با اسلحه‌اش به زندگی دو نفر دیگر هم پایان داده بود. آن دو نفر همسر و پدرزن قاتل بودند و دختر نوجوان هم فرزند همسرش بود. همسر و پدرزن قاتل همانجا جان خود را از دست داده بودند، ولی دخترک که هنوز زنده بود، به بیمارستان منتقل شد ولی خبر رسید که او هم جان خود را از دست داده است.

جنایت با اسلحه وینچستر
سرهنگ محمدرضا اکبری که در محل حادثه حضور داشت، درمورد جزییات این حادثه به «شهروند» گفت: «پس از تماس‌های مردم مبنی بر شنیدن صدای شلیک گلوله در یکی از محلات شهرستان گرگان و وقوع یک جنایت وحشتناک، بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم حاضر شدند. بر اساس بررسی‌های نخست متهم اقدام به کشتن٣ عضو یک خانواده در مجتمع مسکونی چکاوک‌سرا گرگان کرده بود. بررسی‌های نخست نشان می‌دهد که متهم داماد خانواده بوده و اقدام به قتل همسر، پدرزن و دختر همسرش کرده است.»

سرهنگ اکبری گفت: «اسلحه به کار رفته در این حادثه از نوع وینچستر بود و تاکنون ۵ پوکه گلوله شلیک شده و اسلحه توسط ماموران پیدا شده است.»

بر اساس گفته شاهدان، دختر ١٣ ساله در بیرون ساختمان به قتل رسیده است و ٢ مقتول دیگر، داخل مجتمع و در خانه خود هدف گلوله‌ قرار گرفته‌اند.

قاتل ،نوه کارخانه‌دار معروف گرگان است
یکی از شاهدان صحنه ماجرا که از همان ابتدا در صحنه حضور داشت گفت: «مقتولان یک دختر حدود ١٣ ساله به نام سهیلا، یک زن ٣۵ ساله و یک مرد بالای ۵۵‌سال بودند. ما وقتی صدای گلوله را شنیدیم و مقابل مجتمع رفتیم، سهیلا در خیابان افتاده بود و قاتل هم از سوی مردم دستگیر شده بود. بعد از آن وقتی متوجه شدیم که دو نفر دیگر در داخل خانه توسط این مرد کشته شده‌اند، وارد خانه شدیم و اول با جسد مرد میانسال روبه‌رو شدیم که یک تیر به سرش شلیک شده بود. زن جوان هم در گوشه‌ای افتاده بود و مشخص بود که قاتل در ابتدا به بازوهایش شلیک کرده و پس از آن به سرش تیر زده و او را کشته است. در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد که مرد جوان داماد این خانواده بوده و روز حادثه پس از مراجعه به خانه پدرزنش، در اقدامی هولناک، همسر و پدرزن و دختر همسرش را به قتل می‌رساند.»

وی ادامه داد: «این خانواده ٧ ماه بود که به این محله اسباب‌کشی کرده بودند. آنها را نمی‌شناختم. ولی گویا مرد جنایتکار همسر مقتول بوده و در این خانه رفت و آمد زیادی داشته است که این رفت و آمدها نشان از اختلافات آنها می‌داد. سهیلا هم دختر شوهر سابق زن جوان بود که در بیمارستان جان باخت. وقتی ماموران سر صحنه رسیدند سهیلا هنوز نفس می‌کشید ولی مادر و پدربزرگش همان لحظه جان خود را از دست داده بودند، ولی سهیلا تا بیمارستان بیشتر دوام نیاورد و به محض رسیدن به آن‌جا جان باخت. مادرزن قاتل هم در حالی که هنگام حادثه در خانه حضور نداشت، پس از اطلاع از این ماجرا شوکه شد.»

این مرد در ادامه صحبت‌هایش گفت: «شنیده‌ها حاکی از آن است که قاتل نوه صاحب یکی از کارخانه دار‌های بزرگ و معروف آرد در گرگان است و اختلافات زیادی با همسرش داشته است. »

حجت‎الاسلام مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در رابطه با این جنایت هولناک در کوی استرآبادی گرگان گفت: «قاتل پس از ارتکاب جرم بلافاصله توسط مردم دستگیر شد.پس از دستگیری متهم و انجام تحقیقات مقدماتی توسط پلیس، متهم به دادسرا منتقل و تحقیقات تکمیلی انجام شد. متهم به قتل در دادسرا به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه انجام این جنایت را وجود اختلاف خانوادگی عنوان کرد ودر اعترافاتش گفت که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و روز حادثه نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این جنایت زده است. دادستانی تمام وظایف خود را به طور کامل در خصوص این پرونده همانند دیگر پرونده‎ها انجام خواهد داد.»
منبع: روزنامه شهروند

دیدگاه شما

خبرنامه