چگونه به فروشگاه اینترنتی پوشاک اعتماد کنیم؟

تاریخ ارسال : 04 آگوست 2015 ساعت : 5:09 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

تب و تاب خرید آنلاین مدت زیادی نیست که به ایران نیز رسیده، اما شتاب روزافزون نیاز مخاطبان و توسعه بسترهای لازم برای فراگیر شدن این نوع از تجارت به حدی زیاد و خوب بوده که شتاب توسعه کسب‌وکارهای فعال در حوزه آنلاین بسیار زیاد بوده است.در میان انواع و اقسام کالاها و خدماتی که به صورت آنلاین ارائه می‌شوند، پوشاک،‌ زیورآلات و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز مدتی است که به این عرصه وارد شده‌اند. ارائه پوشاک به صورت آنلاین در کشورهای توسعه یافته از چندین سال پیش شروع شده بود ولی در ایران این موضوع قدمت زیادی ندارد. به همین دلیل شاید سوالی که هنوز برای بسیاری از مشتریان و مخاطبین مطرح می‌شود این است که «آیا می‌توانبه فروشگاه اینترنتی پوشاک اعتماد کرد و پوشاک را به صورت اینترنتی خرید؟».

باید گفت که اگر یک فروشگاه اینترنتی پوشاک امکانات زیر داشته باشد شما می توانید به آن اعتماد کنید

1- امکان پرداخت پول در هنگام تحویل کالا: یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید این امکان را به شما بدهد تا بتوانید پول پوشاکی را که اینترنتی خرید کرده اید در هنگام تحویل گرفتن کالا پرداخت کنید.

2- ضمانت تعویض کالا به صورت رایگان : وقتی لباس یا شلواری را که به صورت اینترنتی خرید می کنید ممکن است در انتخاب سایز خود اشتباه کنید بنابراین یک فروشگاه اینترنتی باید تضمین کند که در این صورت پوشاک خرید شده توسط شما را رایگان تعویض کند.

3- تحویل فوری : وقتی شما پوشاک ، زیور آلات و یا عطر و ادکلن از یک فروشگاه اینترنتی خرید می کنید انتظار دارید که سریع آن را دریافت کنید .بنابراین باید در تهران بین 3 تا 24 ساعت و اگر در شهرستان هستید بین یک تا دو روز کاری کالای خود را تحویل بگیرید تا از خرید خود لذت ببرید.

4- ضمانت اصالت کالا : وقتی شما یک برند معتبر یا یک محصول خاص را به صورت اینترنتی خرید می کنید انتظار دارید که دقیقا همان محصول را دریافت کنید بنابراین یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید اصالت کالای خرید شده را تضمین کند .

5- ارائه سایز بندی مناسب : با توجه به اینکه استاندارد های سایز بندی انواع پوشاک مختلف است و شما امکان پوشیدن آنها را ندارید یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید اولا عکس پوشاک مورد نظر را در زوایای مختلف نشان دهد و ثانیا اندازه پوشاک را با توجه به هر سایز در یک عکس دقیقا به شما نشان دهد.

6- مقایسه و اطلاعات: یکی از دغدغه‌های خرید پوشاک اطلاعات تخصصی مربوط به نوع الیاف، بافت، نحوه نگهداری و موارد مرتبط دیگر است که ممکن است فروشنده به علت شلوغ بودن مغازه یا سهواً آن‌ها را به اشتباه به شما منتقل کند. زمانی که شما به صورت آنلاین خرید می‌کنید همه این اطلاعات به سرعت و دقت قابل دستیابی است و هیچ محدودیتی در زمان و مکانی برای دریافت این اطلاعات وجود ندارد.

دیدگاه شما

خبرنامه