پرونده ۱۲ شرکت آب معدنی زیر دست وزارت بهداشت

تاریخ ارسال : 27 سپتامبر 2015 ساعت : 9:42 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: مشکلات موجود در آب معدنی دماوند مسبوق به سابقه بوده و چشمه آب معدنی این شرکت نیز در گذشته توقیف گردیده بود.
دکتر بهروز جنت درباره آلودگی آب معدنی دماوند و دیگر برندهای موجود در سطح بازار تصریح کرد: پرونده ۱۲ شرکت آب معدنی در اختیار اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو به عنوان ناظر تخصصی وزارت بهداشت قرار گرفته و در صورت تایید اصلاحات از سوی این اداره کل، سایر موارد حقوقی و نظارتی پیگیری خواهد گردید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر خط تولید شرکت‌های متخلف متوقف و اجناس آنها از سطح بازار جمع‌آوری شده است.

مهر، جنت در ادامه با بیان اینکه آب معدنی دماوند از جمله شرکت‌هایی بوده که تذکرات لازم را در بحث آلودگی میکروبی جدی نگرفت افزود: متاسفانه مشکلات موجود در آب معدنی این شرکت مسبوق به سابقه بوده است و چشمه آب معدنی این شرکت نیز در سال های گذشته، به دلیل مشکلات ناشی از آلودگی توقیف گردیده بود.

وی گفت: به جز نشان تجاری آب معدنی دماوند، نام هیج آب معدنی دیگری به عنوان متخلف اعلام نشده است و این آب معدنی نیز صرفا به دلیل عدم تمکین به مقررات وضع شده در اداره کل تخصصی وزارت بهداشت و نیز عدم جدی گرفتن هشدارهای ارگان نظارتی اعلام نام گردید.

دیدگاه شما

خبرنامه