زن تبهکار به دام پلیس افتاد

تاریخ ارسال : 08 مه 2016 ساعت : 3:28 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

زن تبهکار که از کیف‌های زنانه کش می‌رفت در تجسس‌های پلیس زرند کرمان دستگیر شد. سرهنگ نورعلی چوگان، رئیس پلیس زرند گفت: در پی وقوع چندین کش‌روزنی، شناسایی و دستگیری دزد این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، یکی از زنان که به دام دزد افتاده بود به پلیس گفت: در کیفم باز بود که وقتی در جریان خریدی خواستم کیف پولم را بردارم دیدم به سرقت رفته است و نمی‌دانم چرا متوجه نشده بودم.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری 12 در اجرای عملیات تشدید مبارزه با سرقت پیگیری پرونده سرقت از وسایل و کیف‌های زنانه در مراکز شلوغ و حساس را در دستور کار خود قرار داده بودند و به زنی جوان که از کش‌روزن‌های حرفه‌ای بود مظنون شدند.

وی ادامه داد: مأموران در کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، با هماهنگی قضایی این زن جوان را در مخفیگاهش که در یکی از روستاها به سر می‌برد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ چوگانی خاطرنشان کرد زن جوان در بازجویی های به 20 سرقت با شیوه کش‌روزنی اعتراف کرد که در زرند 3 سرقت و 17 مورد سرقت در شهر‌های همجوار صورت گرفته که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد دزد اوایل سال گذشته نیز پس از تحمل 3 سال زندان به خاطر 22 سرقت تحت همین عنوان آزاد شده است.

فرمانده پلیس زرند در خاتمه به شهروندان خصوصاً بانوان محترم توصیه کرد هنگام مراجعه به اماکن شلوغ، مراسم و میهمانی‌ها و مراکز تجاری مراقب وسایل همراه و کیف دستی خود باشند و از حمل طلا و پول داخل کیف دستی خود خودداری کنند.

بنابراین گزارش، کش روزنی شگردی است که بیشتر زنان جیب‌بر از آن استفاده می‌کنند و با بازماندن در کیف‌های زنانه در فرصت مناسبی دست داخل آن برده و وسایل باارزش را کش می‌روند.

دیدگاه شما

خبرنامه