سکوت در بازار قراضه آلمان و ترکیه

تاریخ ارسال : 31 ژانویه 2016 ساعت : 12:32 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازار قراضه ترکیه بی حرکت – در پایان ژانویه فعالیت بازار قراضه وارداتی در ترکیه به حداقل رسیده و آخرین مذاکرات نشان می دهد خریداران و فروشنده ها به توافق نرسیده و دست از معامله برداشته اند. قیمت های پیشنهادی بالاتر از قیمت مورد نظر خریداران بود از این رو سیاست انتظار در پیش گرفته اند.
آخرین قیمت پیشنهادی قراضه سنگین کلاس 1 و 2 خلوص 20-80 امریکا 180 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده ولی خریداران ترک بالاتر از 175 دلار نمی دهند. قراضه آ3 دریای سیاه نیز 175 تا 180 دلار هر تن سی اف آر است در حالی که قیمت درخواستی خریداران 170 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده است.

 

سکوت بازار قراضه در آلمان – قیمت قراضه در بازار داخلی آلمان یک ماه اخیر تغییری جدی نداشته چون عرضه و تقاضا در توازن بودند. به گزارشایفنا، فولادسازان آلمانی قراضه مورد نیاز خود را در قیمت های یک ماه قبل تهیه کرده اند و از آنجایی که تقاضای صادراتی خوبی نداشته اند در ژانویه تجار قراضه آلمان در بازار داخلی فعالیت بیشتری داشته اند.
بازار ایتالیا نیز در ژانویه فعالیت چندانی نداشته چون تقاضای فولاد کم است از این رو 3 تا 7 یورو تخفیف در بازار قراضه داده شده است.
اغلب فعالان بازار انتظار دارند در فوریه قیمت قراضه در آلمان 5 تا 10 یورو هر تن کاهش یابد چون بازارهای جهانی وضعیت پیچیده ای دارند.

 

دیدگاه شما

خبرنامه