چگونه بدون آنلاین بودن تلفن واتساپ را فعال داشته باشیم؟

تاریخ ارسال : 11 نوامبر 2021 ساعت : 10:06 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

واتساپ اکنون می‌تواند در دستگاه‌های ثانویه بدون نیاز به آنلاین بودن تلفن استفاده شود که در این گزارش نحوه فعال کردن آن توضیح داده شده است.

کاربران واتساپ با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانند در حداکثر چهار دستگاه پیام ارسال و دریافت کنند. واتساپ شروع به ارائه پشتیبانی چند دستگاهی پیش‌بینی‌شده خود برای تعداد زیادی از کاربران در اندروید و iOS کرده است تا به آن‌ها اجازه دهد از حساب خود در دستگاه‌های ثانویه بدون نیاز به اتصال تلفن‌هایشان به اینترنت استفاده کنند.

کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید برای اتصال همزمان واتساپ به چهار دستگاه برای ارسال و دریافت پیام در برنامه حتی زمانی که تلفن هایشان به اینترنت متصل نیست استفاده کنند. اگر از طریق دسکتاپ یا مک به واتساپ دسترسی داشته باشید، به روز رسانی مفید است.

پشتیبانی چند دستگاهی در واتساپ که در ماه جولای پس از یک سری آزمایش‌های داخلی معرفی شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب پیام‌رسانی فوری خود را به یک دستگاه ثانویه متصل کنند (مثلاً رایانه شخصی، لپ‌تاپ یا پورتال فیس‌بوک). به ویژه رمزگذاری انتها به انتها را در چت‌هایی که با استفاده از دستگاه ثانویه انجام می‌شود، فعال می‌کند. این بدان معناست که نه واتساپ و نه شخص ثالث نمی‌توانند پیام‌هایی را که در رایانه شخصی متصل ارسال یا دریافت می‌کنید بخوانند.

واتساپ با ارائه پشتیبانی مستقل، کاربران را قادر می‌سازد تا پیام‌هایی را در دستگاه‌های ثانویه خود ارسال و دریافت کنند، حتی اگر در مجاورت تلفن خود نباشند. این ویژگی همچنین به شما کمک می‌کند در صورت تمام شدن شارژ گوشی به واتساپ متصل بمانید.

قبل از شروع مراحل زیر، مهم است که توجه داشته باشید که برای دریافت پشتیبانی از چند دستگاه و پیوند حساب خود به یک دستگاه ثانویه، باید آخرین نسخه واتساپ را داشته باشید. این ویژگی همچنین در حال حاضر در «بتا» است و بنابراین ممکن است در حال حاضر منجر به برخی مشکلات شود.

علاوه بر این، محدود به واتساپ وب، دسکتاپ و پورتال است. این بدان معناست که واتساپ هنوز پشتیبانی از اتصال تلفن اندروید یا آیفون را به عنوان دستگاه ثانویه فعال نکرده است. همچنین در حال حاضر نمی‌توانید حساب واتساپ خود را با استفاده از پشتیبانی چند دستگاهی به تبلت یا آیپد اندروید متصل کنید.

۱- با رفتن به واتساپ و سپس Settings > Linked Devices > Multi-Device Beta به نسخه بتای چند دستگاهی بپیوندید.

۲- پس از انجام این کار، به صفحه دستگاه‌های مرتبط بازگردید و سپس روی دکمه Link a Device ضربه بزنید تا یک دستگاه جدید را پیوند دهید.

۳- اکنون باید یک کد QR موجود در دستگاه ثانویه خود را اسکن کنید تا آن را با حساب واتساپ خود پیوند دهید.

پس از پیوند، واتساپ به شما امکان می‌دهد با استفاده از دستگاه ثانویه خود پیام ارسال و دریافت کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های قبلی خود را از دستگاه ثانویه ببینید، اگرچه پیام‌هایی که از دستگاه اصلی شما حذف می‌شوند در دستگاه ثانویه قابل مشاهده نخواهند بود. پیام‌هایی که از دستگاه ثانویه خود حذف می‌کنید نیز در تلفن شما قابل مشاهده نخواهند بود. با این حال، این ویژگی با آیفون کار نمی‌کند.

دیدگاه شما

خبرنامه