قتل در بازار ساوه

تاریخ ارسال : 14 دسامبر 2021 ساعت : 10:56 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

مرد مغازه دار که به‌خاطر پارک خودرو جلوی مغازه‌اش با راننده درگیر شده و او را کشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: روز یکشنبه خبر قتل پسری 21 ساله در بازار شهر ساوه به پلیس اعلام شد و بلافاصله نیروهای انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که مردی ۳۸ ساله بر سر پارک خودرو جلوی مغازه‌اش با یک جوان درگیر شده و با ضربه چاقو وی را بشدت مجروح کرده و از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به این‌که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند و سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش به دست آمد که با حضور پلیس، این فرد در کمتر از 2 ساعت از وقوع قتل در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.
 قاتل با مشاهده مدارک و مستندات به دست آمده، سرانجام در روند بازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که در روز حادثه با مقتول به‌دلیل پارک خودرواش در محلی نامناسب در نزدیکی مغازه‌اش، مشاجره لفظی و درگیری داشته و او را به قتل رسانده است.
 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضایی معرفی و درنهایت با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد.

دیدگاه شما

خبرنامه