آمریکا بیت کوین را به عنوان ارز قانونی می پذیرد؟

تاریخ ارسال : 30 ژانویه 2022 ساعت : 12:12 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

سناتور آریزونا لایحه ای را برای قانونی کردن بیت کوین ارائه کرد که قانون اساسی این ایالت را نقض می کند.

وندی راجزر سناتور آمریکایی این هفته لایحه‌ای را برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا ارائه کرده است. با این لایحه، این سناتور بله دنبال آن است تا لیست مناقصه ارزهای قانون این کشور را اصلاح کرده و بیت کوین را در آن بگنجاند.

با این کار به نظر می‌رسد پرداخت هزینه‌های عمومی، مالیات، بدهی‌ها و سایر پرداختی‌ها توسط بیت کوین در این ایالت فراهم شود.

با این حال، قانون اساسی ایالات متحده به هر ایالت اجازه نمی‌دهد که مناقصه قانونی ارزهای خود را برگزار کند بنابراین این موضوع این سوال را ایجاد می‌کند که آیا این لایحه می‌تواند به عنوان قانون در آمریکا اجرایی شود یا خیر؟

این لایحه باید در مجلس سنا و مجلس ایالت آریزونا تصویب شود و سپس توسط فرماندار ایالت داگ دوکی به قانون تبدیل شود. با این حال، اگر این لایحه واقعاً به مرحله تصویب نهایی برسد می‌تواند سابقه‌ای برای سایر ایالت‌های دوستدار رمزارز ایالات متحده ایجاد کند.

بسیاری از ایالت‌های ایالات متحده به طور فزاینده ای به بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال علاقه مند شده اند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، ماه گذشته طرحی را ارائه کرد که به کسب‌وکارهای این ایالت اجازه می‌دهد مالیات‌ها را با ارزهای دیجیتال بپردازند.

قانونگذاران در وایومینگ در حال بررسی استفاده از بلاک چین برای افزایش شفافیت در نحوه مصرف وجوه عمومی هستند، در حالی که اوهایو در سال ۲۰۱۸ اولین ایالت ایالات متحده بود که مالیات بر دارایی‌های دیجیتال را مجاز کرد، اما به دلیل نگرانی از غیر استاندارد بودن برنامه مجبور شد این برنامه را لغو کند.

اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک، یکی از دستمزدهای خود را با بیت کوین دریافت کرد، در حالی که دان هافینز، نامزد فرمانداری تگزاس اخیراً گفته است که در صورت انتخاب شدن، بیت کوین را به عنوان ارز قانونی ارز می‌کند. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که خود دولت ایالات متحده انبار قابل توجهی از رمزارزها دارد.

دیدگاه شما

خبرنامه