پدر مونا حیدری: رضایت نمی‌دهم، از شوهرش شکایت کرده‌ام

تاریخ ارسال : 09 فوریه 2022 ساعت : 9:23 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

خبرگزاری فارس با پدر مونا (غزل) حیدری که شوهرش چند روز پیش در اهواز او را کشته و سربریده‌اش را در خیابان گردانده بود گفتگو کرده است. او به این خبرگزاری گفت رضایت نمی‌دهد و از سجاد شوهر او شکایت کرده است.

این خبرگزاری دیروز هم مصاحبه با مادر شوهر مونا (غزل) حیدری را منتشر کرده بود.به گفته خبرنگار فارس، “بررسی مدارک هویتی” نشان داده که نام واقعی مقتول ۱۷ ساله، غزل است و مونا که در رسانه‌ها مطرح شده “صحیح نیست.”در این دو مصاحبه گفته شده او “چهار ماه پیش” خانه شوهرش سجاد که پسرعمویش هم بوده را ترک می‌کند و بعد خانواده از طریق “دوستانش” مطلع می‌شوند که او در ترکیه است.هر دو نفر گفته‌اند که او با یک مرد سوری و با کمک قاچاقچی به ترکیه رفته و در آنجا به عقد مرد سوری درآمده بود.

به گفته آقای حیدری، با پیگیری و شکایت پدر سجاد به پلیس بین‌الملل، او را در ترکیه پیدا می‌کنند و به ایران برمی‌گردانند.

هر دو نفر به فارس گفتند او “پشیمان” شده بود و می‌خواست به ایران برگردد اما از شوهرش می‌ترسید.

مادر سجاد حیدری به فارس گفت: “پسرم تهدید کرده بود غزل را می‌کشم برای همین پدر غزل و پدر سجاد درصدد مخفی کردن غزل تا تحویل دادنش به کلانتری بودند چرا که از تهدیدهای سجاد می‌ترسیدند و زمانی که غزل را تحویل شوهرش ندادند، عصبانیت و تهدید سجاد دو چندان شد، برای همین روز یکشنبه غزل را سوار ماشین کردند تا ببرند و تحویل کلانتری بدهند اما از آنجایی که سجاد حرکات پدر و عمویش را زیر نظر داشت، به اتفاق برادرش جلوی ماشین را می‌گیرند و غزل را از آنها می‌گیرند.”پدرش به فارس گفت مرد سوری از آنها اخاذی می‌کرده است.

او به فارس گفت بعد از برگرداندن غزل به ایران می‌خواسته با کمک او، پلیس را یاری کند “باند خرید و فروش دختران” در اهواز را دستگیر کند.او گفت دخترش به او گفته بود: “شبی که خانه را ترک کردم من را در تهران تحویل سه نفر دادند که ایرانی بودند و دو نفر از آنها من را مورد اذیت و آزار قرار دادند.”مونا حیدری در ۱۲ سالگی با “گواهی رشد از دادگاه” به عقد پسرعمویش درآمد و از او یک فرزند داشت.

انتشار تصاویر سجاد حیدری که با سر بریده همسر ۱۷ ساله‌اش در روز در خیابان‌های اهواز می‌گشت ضربه‌ای تکان‌دهنده به جامعه ایران وارد کرد و بار دیگر بحث قتل‌های موسوم به “ناموسی” و “کودک‌همسری” را مطرح کرده است.

دیدگاه شما

خبرنامه