رانندگی با سرعت ۴۱۷ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه آلمان

تاریخ ارسال : 10 فوریه 2022 ساعت : 8:46 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

دادستان‌های آلمانی کار تحقیق بر روی پرونده تخلف یک میلیونر اهل جمهوری چک را به دلیل رانندگی با سرعت بیش از ۴۱۷ کیلومتر بر ساعت در یکی از بزرگراه‌های این کشور آغاز کردند.

ردیم پاسر که از تجارت در زمینه املاک به ثروت کلانی دست یافته ژوئیه سال گذشته در بزرگراه A2 میان برلین و هانوفر هنگام رانندگی با سرعتی بسیار بالا از خود فیلم گرفته بود.

آقای پاسر فیلم راندن با سرعت بیش از ۴۱۷ کیلومتر بر ساعت با خودرو بوگاتی شیرون را اوایل سال جاری در یوتیوب منتشر کرد و همین مسئله آغاز اتفاقات تلخ برای او شد.

به رغم آنکه راندن در بزرگراه‌های آلمان مشمول محدودیت سرعت نمی‌شود اما در صورت تشخیص پلیس مبنی بر خطر آفرین بودن نحوه رانندگی برای دیگران و یا رانندگی با سرعت غیرمعقول در بزرگراه‌های شلوغ با راننده برخورد قانونی می‌شود.

به گفته دادستانی پرونده این میلیونر ۵۸ ساله پس از انتشار فیلم ماجرا و به درخواست پلیس بلافاصله به جریان افتاد و وی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی متهم است که با سرعت نامناسب، بی توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بدون رعایت احتیاط و ملاحظات لازم برای رسیدن به حداکثر سرعت رانندگی کرده است.

بر اساس قوانین آلمان، در صورت مجرم شناخته شدن میلیونر چک در این پرونده، وی به تحمل دوسال زندان و پرداخت جریمه سنگین مالی محکوم خواهد شد.

وزارت حمل و نقل آلمان نیز در واکنش به این ماجرا واکنش نشان داد و اعلام کرد که رفتار راننده متخلف غیر مسئولانه بوده است.

دیدگاه شما

خبرنامه