سامسونگ گلکسی A53 آماده ورود به بازار است

تاریخ ارسال : 02 فوریه 2022 ساعت : 10:27 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
سامسونگ گلکسی A53 آماده ورود به بازار است

سامسونگ هفته آینده گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 را معرفی خواهد کرد و گفته شده است که چند گوشی جدید سری A نیز مانند گالکسی A73 و گالکسی A53 نیز احتمالا تا پایان ماه جاری یا در ماه مارس در بازارهای مختلف به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد.

پیش از عرضه مورد انتظار، گلکسی A53 اکنون در پلتفرم‌های گواهی NBTC و FCC مشاهده شده است.

سامسونگ گلکسی A53 5G با شماره مدل SM-A536E/DS (دو سیم کارت) در سایت صدور گواهینامه NBTC است. انواع SM-A536E/DS و SM-A536E (تک سیم کارت) در FCC ظاهر شده‌اند. فهرست FCC نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است با یک شارژر ۲۵ واتی عرضه شود. همچنین نشان می‌دهد که دستگاه به ویژگی‌های ارتباطی مانند 5G، وای – فای 802.11ac، بلوتوث و NFC مجهز شده است.

گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۶ اینچی AMOLED است که وضوح +Full HD را ارائه می‌دهد و به احتمال فراوان از نرخ تازه‌سازی بالایی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این مدل  به چیپست اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز شده است. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد.

به نظر می‌رسد این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و احتمالا از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌بینی این است که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد و در پشت مجموعه‌ای از دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی دیده شود.

گمان می‌رود این گوشی در پیکربندی‌هایی مانند ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در برخی بازارها عرضه شود. همچنین این محصول در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد./ همشهری

دیدگاه شما

خبرنامه