آموزش اضافه کردن مدیر به لایو اینستاگرام

تاریخ ارسال : 14 مارس 2022 ساعت : 4:43 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

اینستاگرام به تازگی قابلیت اضافه کردن مدیر به لایو را معرفی کرده است. مدیران می‌توانند روی کامنت‌های لایو نظارت کرده یا بیننده‌ای را اخراج کنند.

این روزها بسیاری از لایو اینستاگرام برای پخش زنده رویدادهای مهم و یا جلسات پرسش و پاسخ استفاده می‌کنند. با این‌حال تاکنون راه ساده‌ای برای خلاصی از شر کامنت‌های مزاحم وجود نداشت. اما به‌زودی می‌توانید بیننده‌های مورد نظرتان را به عنوان مدیر انتخاب کنید. قابلیت اضافه کردن مدیر به لایو اینستاگرام به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد.

اینستاگرام به‌تازگی از این قابلیت جدید در توییتر خود خبر داده است. مدیر لایو اینستاگرام می‌تواند کامنت‌ها را گزارش داده، یک بیننده را از لایو اخیرا کند و یا قابلیت گذاشتن کامنت را برای یک بیننده خاص غیرفعال کند.

آموزش اضافه کردن مدیر به لایو اینستاگرام

برای این‌کار کافیست روی دکمه سه‌نقطه ضربه بزنید و یک یا چند مدیر را از لیست بیننده‌های پیشنهادی و یا از طریق جستجوی نام کاربری انتخاب کنید. کاربر یا کاربران مورد انتخاب شما از این تصمیم شما آگاه شده و می‌توانند کامنت‌ها را مدیریت کنند.

لایو اینستاگرام از سال ۲۰۱۶ به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد. به همین خاطر کمی عجیب است که اضافه کردن مدیر لایو هنوز اضافه نشده بود. در حال حاضر هم توییچ و هم یوتیوب مدت‌هاست که امکان انتخاب مدیر استریم را دارند. در لایوهای شلوغ و طولانی بی‌شک کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و مخرب فراوانی وجود دارد. حالا شما می‌توانید به عنوان میزبان لایو، وظیفه فیلتر کردن کامنت‌ها را به دوستانتان بسپارید و با خیال راحت روی محتوای لایو تمرکز کنید.

اینستاگرام قصد دارد در آینده تمرکز حتی بیشتری را روی بخش لایو بگذارد. به‌زودی تولیدکنندگان محتوا قادر خواهند بود از لایوها پرجمعیت خود پول در بیاورند. به این ترتیب هنگام لایو ممکن است تبلیغاتی برای بینندگان نمایش داده شود و در عوض بخشی از درآمد تبلیغات به حساب میزبان لایو واریز شود. البته این قابلیت بی‌شک با وجود تحریم‌ها در دسترس کاربران ایرانی نخواهد بود.

دیدگاه شما

خبرنامه