خروجی بیت کوین از صرافی ها همچنان بیشتر از ورودی

تاریخ ارسال : 08 مارس 2022 ساعت : 12:46 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

از ژوئیه گذشته، در بیشتر صرافی‌ها به جز Binance، FTX، Bittrex و Bitfinex، جریان‌های خروجی بیت کوین بیشتر از ورودی‌ها بوده است، که نشان می‌دهد ممکن است فروشندگان طبق گفته Glassnode خسته شده باشند.

جریان ورودی بیت کوین در تمام صرافی ها از ژوئیه گذشته به طور خالص منفی بوده است، اما چهار صرافی اصلی برخلاف این روند با مقدار یکسانی از خالص ورودی مثبت کار می کنند.

از ژوئیه گذشته تا کنون 46000 بیت کوین (به ارزش حدود 1.8 میلیارد دلار به قیمت فعلی) از تمامی صرافی های ارز دیجیتال خارج شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از خبرنامه شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode در 7 مارس، تنها بایننس، بیت‌ترکس، بیت‌فینکس و FTX ورودی مثبت خالص 207000 بیت کوین (BTC) داشته‌اند. در همین بازه زمانی، جریان خروجی خالص از سایر صرافی‌های ردیابی شده در مجموع به ۲۵۳۰۰۰ بیت کوین رسیده است.

خروجی بیت کوین از صرافی ها همچنان بیشتر از ورودی

FTX، Binance، Bittrex، و Bitfinex از جولای 2021 ورودی مثبت خالص بیت کوین داشته اند

FTX و Huobi چشمگیرترین تغییر را در دارایی های بیت کوین خود از جولای گذشته تجربه کرده اند. در حالی که FTX رشد بیش از سه برابری در میزان بیت کوین های خود داشته  و آنها را به 103200 رسانده است. دارایی Huobi از بیش از 400000 بیت کوین در مارس 2020 به تنها 12300 بیت کوین یا حدود 6 درصد از آنچه در اختیار داشت کاهش یافته است.

خروجی بیت کوین از صرافی ها همچنان بیشتر از ورودی

اکثر صرافی ها از جولای 2021 شاهد جریان منفی خالص بیت کوین بوده اند

خالص خروجی ها از سال گذشته با چند جهش عمده در ماه اوت و اخیراً در 11 ژانویه ثابت بوده است.

با این حال، گلس‌نود جریان نسبتاً پایین فعلی را به «فاز عدم اطمینان بازار در حال حاضر» نسبت می‌دهد و میگوید بازار معاملات کریپتو، به طور کلی، به منظور محافظت از ریسک، به معاملات مشتقات روی فروش نقدی روی آورده است.

جریان های ورودی ارز برای کمک به درک بهتر اینکه آیا سرمایه گذاران در حال نقد کردن دارایی خود هستند یا نگهداری آنها، اندازه گیری می شوند.

خالص جریان ورودی فشار فروش ورودی را نشان می دهد در حالی که جریان خالص خروجی نشان دهنده توقف فروش و افزایش خرید است.

بیت کوین هایی که در زنجیره باقی می‌مانند، قیمت واقعی 24100 دلار برای هر بیت‌کوین را حفظ می‌کنند، که نشان می‌دهد اکثر دارندگان از حاشیه سود 63 درصدی برخوردار هستند. قیمت واقعی میانگین قیمت تمام بیت کوین هایی است که زمانی روی زنجیره جابجا شدند.

قیمت واقعی در تضاد با قیمت فعلی 38430 دلار است. قیمت ضمنی یک قیمت ارزش منصفانه تخمینی برای هر کوین است و در حال حاضر دقیقاً زیر نقطه سربه سر است.

در حال حاضر، دارندگان کوتاه‌مدت تا حدود 15 درصد در ضررهستند زیرا میانگین قیمت کوین ‌هایی که در 155 روز گذشته روی زنجیره منتقل شده اند، طبق گفته گلس‌نود، 46400 دلار است.

علاوه بر حجم کم ورودی و خروجی، نسبت سود و زیان (PnL) فروشندگان است که از ابتدای سال 2021 به طور قابل توجهی برابر شده است.

طبق داده های گلسنود ما هنوز شاهد تسلیم هولدرهای بلند مدت نیستیم که این برای بازار اتفاق مثبتی است.

دیدگاه شما

خبرنامه