درز اطلاعات داخلی سامسونگ در پی حمله سایبری

تاریخ ارسال : 07 مارس 2022 ساعت : 3:45 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
درز اطلاعات داخلی سامسونگ در پی حمله سایبری

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد هدف حمله سایبری قرار گرفته که درز اطلاعات داخلی این شرکت از جمله کد منبع فعالیت تلفنهای هوشمند گلکسی را به دنبال داشته است.

به گزارش از ایسنا، این بیانیه پس از ادعای آخر هفته گروه هک LAPSUS$ مبنی بر سرقت اطلاعات از شبکه‌های شرکت انویدیا و دسترسی به اطلاعات سامسونگ منتشر شد. این شرکت کره ای هکرهایی که به سیستمهای این شرکت نفوذ کردند را شناسایی نکرده است. سخنگوی سامسونگ اعلام کرد اقداماتی برای جلوگیری از رخنه انجام شده و اطلاعات شخصی مشتریان لو نرفته است.

سامسونگ اعلام کرد یک رخنه امنیتی مربوط به بعضی از اطلاعات داخلی شرکت روی داده است. طبق تحلیل اولیه ما، این رخنه شامل برخی از کدهای منبع مربوط به فعالیت دستگاههای گلکسی بوده است اما شامل اطلاعات شخصی مشتریان یا کارمندان‌مان نمی شود. در حال حاضر انتظار نداریم این رویداد روی کسب و کار ما یا مشتریان‌مان تاثیر بگذارد. ما اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع چنین وقایعی انجام داده‌ایم و همچنین به مشتریانمان بدون اختلال خدمات رسانی می‌کنیم.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هکرهای LAPSUS$ ۱۹۰ گیگابایت فایل تورنت را اواخر روز جمعه در کانال تلگرام خود منتشر کرده و مدعی شدند حاوی کد منبع محرمامه سامسونگ است که سیستمهای امنیتی دستگاه این شرکت را به خطر می‌اندازد. در میان موارد مورد اشاره، الگوریتم احراز هویت بیومتریک تلفن هوشمند سامسونگ وجود دارد.منبع: ایسنا

دیدگاه شما

خبرنامه