مالک قطری پی اس جی تهدید به قتل کرد!

تاریخ ارسال : 10 مارس 2022 ساعت : 10:54 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

پاری سن ژرمن درحالی که تنها بیست دقیقه تا صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فاصله داشت، در سانتیاگو برنابئو کامبک خورد و‌حذف شد. حذفی که برای این مالک قطری این تیم و همه ستارگانش بسیار گران تمام شد.

قضیه از این قرار است که پاریسی‌ها به صحنه گل اول رئال مادرید معترض هستند و همان طور که مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه پس از بازی گفت، معتقدند که کریم بنزما روی جانلوییجی دوناروما مرتکب خطا شده است.

اینک به گفته مونیکا مارشانت خبرنگار مویستار، ناصر الخلیفی پس از این مسابقه صحنه زننده‌ای را در تونل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خلق کرد. گویا مالک PSG فریادزنان وارد تونل ورزشگاه شد و به دنبال تیم داوری مسابقه بود. گفته می‌شود حتی برخوردهایی فیزیکی هم در این راستا بین حضار ایجاد شد.

منبع دیگری (El Partidazo de COPE) مدعی است که بازیکنان پاری سن ژرمن و لئوناردو نیز در این جریان ناصر الخلیفی را همراهی می‌کردند. شدت مشاجرات به حدی بود که دنی ماکلی قاضی هلندی مسابقه و دستیارانش، خواستار حفاظت نیروهای امنیتی از خود شدند.

از بخت بد پاریسی‌ها، دوربین باشگاه رئال مادرید در همان لحظات در حال ضبط وقایع پشت صحنه بود و بنابر گزارش‌ها، صحنه‌های مرتبط با این درگیری‌ها ضبط شده است. ناصر الخلیفی پس از دیدن فیلمبردار این وقایع، رو به او فریاد زده است: «می‌کشمت!». فرد مذکور که جزو کارکنان باشگاه رئال مادرید است، این موضوع را به مقامات مربوطه گزارش داده و این یعنی احتمالا پیامدهای این شب سخت، برای ریاست PSG بیش از این‌ها خواهد بود.

البته لئوناردو و همراهان ناصر الخلیفی ضمن عذرخواهی از شخص مذکور، از او درخواست کردند فیلم و صداهای مربوط به این اتفاقات را پاک کند.

ناصر الخلیفی در لحظه ورود به رختکن پاری سن ژرمن بر سر همه فریاد کشید و به در و دیوار ضربه می زد. این موضوع باعث تعجب همه از جمله بازیکنان پاری سن ژرمن شد.

داور در گزارش خود نوشته است که ناصر الخلیفی و لئوناردو بعد از بازی با داوران بسیار بد و تهاجمی برخورد کردند و سعی داشتند به زور وارد رختکن داوران شوند. الخلیفی پس از ورود به رختکن داوران، مسیر ورودی اتاق را مسدود کرده و به تجهیزات یکی از داوران آسیب زده است.

دیدگاه شما

خبرنامه