محصولات سایپا، ارزان و ایران خودرو گران شد

تاریخ ارسال : 26 فوریه 2022 ساعت : 12:26 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

در بازار خودروی امروز قیمت خودروهای دو خودروساز مسیر متفاوتی در پیش گرفتند و در حالی که بیشتر خودروهای پرفروش ایران خودرو افزایش قیمت را تجربه کرد، بیشتر خودروهای سایپا کاهش قیمت داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز  بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۲ میلیون تومان رشد قیمت به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ پنج بدون تغییر قیمت همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی هم امروز ۲ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده و به ۲۷۹ میلیون تومان رسید.  همچنین خودروی دنا که در آخرین روز فعالیت بازار خودرو یعنی پنجشنبه هفته گذشته  ۴ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود امروز با یک میلیون تومان عقب نشینی قیمت، بهای آن به ۳۶۶ میلیون تومان رسید. 

سمند ال.ایکس هم که دوباره پس از کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، صعودی شده است و بهای آن امروز به ۲۶۷ میلیون تومان افزایش داشت. 

پراید ۱۱۱ امروز تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان معامله می شود و  پراید ۱۳۱ هم به همین ترتیب و بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ اما در ۳ روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به نرخ ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.

تیبا معمولی امروز تغییر قیمت نداشت و با نرخ ۱۷۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود و قیمت تیبا دو هن همچنان بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای هم امروز تغییر قیمت نداشته و بهای آن ۱۹۵ میلیون تومان است و کوئیک دنده‌ای هم همچنان با نرخ ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

بهای کوئیک آر اما با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است.

دیدگاه شما

خبرنامه