هشدار پروفسور دانشگاه پنسیلوانیا در مورد بیت کوین

تاریخ ارسال : 07 مارس 2022 ساعت : 3:40 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

یک استاد مالی در دانشکده وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا نسبت به “غلبه بیت کوین” هشدار داده است. وی افزود که فدرال رزرو در سال گذشته در مورد تورم اشتباه کرده است و اکنون باید برای دفاع از دلار آمریکا اقدام کند.

پروفسور امور مالی از فدرال رزرو می خواهد تا برای دفاع از دلار آمریکا اقدام کند.

جرمی سیگل، استاد امور مالی وارتون، نظر خود را در مورد تورم، بیت کوین و نیاز فدرال رزرو به دفاع از دلار آمریکا در مصاحبه ای با CNBC روز جمعه به اشتراک گذاشت.

سیگل، استاد بازنشسته امور مالی راسل ای. پالمر در مدرسه وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا است. تحقیقات او بر جمعیت شناسی، بازارهای مالی، بازده دارایی های بلندمدت و اقتصاد کلان متمرکز است.

سیگل با اظهار نظر درباره جروم پاول، رییس فدرال رزرو که هفته گذشته گفت بود اولین افزایش نرخ بهره در ماه مارس خواهد بود و احتمالاً 25 واحد پایه خواهد بود، انتقاد کرد که فدرال رزرو در حال حاضر عقب مانده است و باید حرکت تهاجمی تری انجام دهد.

پروفسور مالی وارتون تاکید کرد: فدرال رزرو در سال گذشته به شدت اشتباه کرده؛ یعنی این اندازه تورم موقت. به محافظتی که آنها برای تورم در سال گذشته انجام دادند نگاه کنید، بسیار کمتر از آنچه تا دسامبر اتفاق افتاد بود.

او هفته گذشته گفت که کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به دلیل وضعیت اوکراین، یک “اشتباه بزرگ سیاسی” است.

پروفسور سیگل در حالی که می‌گوید «جی پاول مرد بسیار خوبی است» و «ارتباط‌گر خوبی است»، تأکید کرد: فدرال رزرو تاکنون بسیار اشتباه کرده است.

وی در خصوص بیت کوین از فدرال رزرو خواست تا برای دفاع از دلار آمریکا اقدام کند و تاکید کرد: ما باید از دلار در مقابل بیت کوین دفاع کنیم.

این پروفسور مدتی پیش به افزایش محبوبیت بیت کوین اشاره کرده است. در ماه ژانویه، او گفت که بیت کوین جایگزین طلا به عنوان محافظ تورم برای هزاره ها شده است.

او همچنین هشدار داد که فدرال رزرو از تورم عقب افتاده است و گفت فدرال رزرو باید چندین برابر بیشتر از آنچه بازار انتظار دارد دلار را کنترل کند.

دیدگاه شما

خبرنامه