همه چیز درباره جاروبرقی چند کاره LG CordZero A۹

تاریخ ارسال : 12 مارس 2022 ساعت : 3:29 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
تمیزی خانه خود را به جاروبرقی چندکاره LG CordZero A9 بسپارید

دوران جاروبرقی‌های بزرگ که آن‌ها را با لوله‌هایشان از این طرف به آن طرف اتاق می‌کشیدیم تا خانه را تمیز کنیم به پایان رسیده است. دیگر شرکت‌های تولیدکننده خیلی تمایلی ندارند که جاروبرقی‌هایی با آن اندازه و سیم و لوله‌های اضافی تولید کنند؛ چون این امر راحتی و آسایش کاربران را از بین می برد .

به همین دلیل است که امروزه برخی از جاروبرقی‌ها مثل یک تانک گرد کوچک، با سرعت زیاد و قدرت مکش بالا در سراسر خانه حرکت می کنند و هر چه زباله و کثیفی هست را به صورت خودکار تمیز می‌کنند. با اینکه این جاروبرقی‌های رباتیک کوچک هوشمند هستند، اما ظرفیت کیسه‌ی آن‌ها بسیار محدود است و به اندازه‌ی یک جاروبرقی بزرگ نمی‌توانند کارایی داشته باشند. اینجاست که وجود یک جاروبرقی بدون سیم، سبک و راحت که علاوه بر قدرت مکش بالا، محفظه‌ی حجیمی هم داشته باشد به خوبی احساس می‌شود.

در میان محصولات مختلفی که در بازار وجود دارد باید به جدیدترین محصول ال­جی CordZero A9 LG اشاره کنیم که با قدرت مکش فوق‌العاده عالی 200 واتی خود نیاز کاربران را به خوبی برآورده می‌کند.

CordZero A9 LG که از نامش مشخص است طراحی بدون سیم دارد، یک دسته‌ی بلند همه‌کاره و بسیار خوش ساخت با یک محفظه زباله بسیار جالب و هوشمند است. به این صورت که این جارو شارژی یک پایه‌ی شارژر دارد که وقتی شما دسته‌ی همه‌کاره را بعد از جاروکشیدن روی این پایه قرار می‌دهید، تمامی زباله‌های موجود در دسته توسط پایه‌ی شارژر مکیده می‌شود و درون کیسه‌ی زباله‌ی متصل به آن ریخته می‌شود. پس از اینکه تمام ذرات کثیف درون دسته به کیسه‌ی زباله منتقل شد، فرایند شارژ دستگاه آغاز می‌شود تا برای جاروکشی بعدی آماده‌ی خدمت باشد.

این به این معنی است که فردی که خانه را جارو می‌کشد دیگر لازم نیست درگیر تمیز کردن کیسه‌ی جارو شارژی باشد. چون ال‌جی برای راحتی هر چه بیشتر مشتری‌های خود، خالی کردن کیسه را اتوماتیک کرده و همه چیز در راحت‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

جاروبرقی شارژی LG CordZero A9 به لطف موتور اینورتر­ هوشمند ال‌جی که با سرعت بسیار بالا می‌چرخد، مکش بسیار قدرتمندی دارد و قادر است تمامی ذرات کثیف را با هر انداز‌ه‌ای از زمین بلند کند و در لوله‌ی خود بکشد.

این تکنولوژی با دوام و طراحی بدون برس این جارو شارژی باعث افزایش قدرت مکش دستگاه و کاهش استهلاک مکانیکی شده است.

شما با استفاده از سه حالت معمولی(Normal)، قوی(Power) و توربو(Turbo) می‌توانید از این وسیله‌ی خانگی خود برای تمیز کردن هر چه راحت‌تر و سریع‌تر خانه کمک بگیرید. همچنین قابلیت تنظیم قدرت مکش نیز در اختیار شما قرار داده شده تا تمامی نیازهای تمیزکاریتان به بهترین شکل برآورده شود. هنگامی که جاروبرقی را روشن می کنید، به طور خودکار روی Normal تنظیم می شود. این یک گزینه عالی برای تمیز کردن روزانه است. اگر به مکش بیشتری نیاز دارید، دکمه کنترل را یک بار دیگر فشار دهید تا حالت Power فعال شود. حالت Turbo برای تمیز کردن عمیق تر برای از بین بردن کثیفی های سرسخت و کرک های حیوانات خانگی یا خانه­تکانی عالی است.

یکی دیگر از جذابیت‌های این محصول ال‌جی، کاهش زمان تمیزکاری در مقایسه با جاربرقی‌های معمولی است. به این صورت که شما می‌توانید همزمان کف خانه را جاروکشی و بخارشویی کنید. در نتیجه‌ی این امر، مدت زمانی که برای کشیدن جارو و پس از آن، استفاده از بخارشوی صرف می‌کنید به نصف کاهش پیدا می‌کند.

آب مورد نیاز حالت بخارشوی LG CordZero A9 از مخزنی که به پد بخارشوی وصل است تامین می‌شود. برای پر کردن این مخزن فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا اتصال مخزن از دستگاه جدا شود، سپس آن را پر از آب کنید و دوباره به دستگاه وصل کنید. به همین سادگی جاروی شما آماده‌ی بخارشویی می‌شود و همزمان با زدودن زباله‌ها، زمین را تمیز و شفاف می‌کند.

از آنجا که LG CordZero A9 هیچ سیم و کابلی ندارد، یک باتری لیتیوم‌ یونی برای آن در نظر گرفته شده که تا 60 دقیقه در حالت استفاده Normal شارژ دارد. البته اگر در حالت Power از این جارو شارژی استفاده کنید، عمر باتری آن به 20 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

درون این جارو 5 فیلتر جداگانه وجود دارد که این سیستم فیلتراسیون می‌تواند تا 99.99 درصد از ریزگردها و عناصر ریز تا 0.5 میکرونی را جذب و پاکسازی کند که اندازه‌ای حدود 100 برابر ظریف­تر از یک تار موی انسان دارد.

از آنجا که ال‌جی همیشه با نوآوری­هایش در پی افزایش سهولت زندگی روزمره کاربران خود است، در این جارو شارژی نیز از تکنولوژی LG ThinQ استفاده کرده است. به این معنی که با اپلیکیشن مربوطه می‌توانید می‌توانید تنظیمات و کنترل‌های لازم در این جارو شارژی را مشاهده و اعمال کنید. به طور مثال، LG ThinQ به شما نشان می‌دهد که باتری چقدر شارژ دارد، چه زمانی باید فیلترهای آن را تعویض کنید یا اگر مشکلی برای CordZero پیش آمده باشد آن را به شما نمایش خواهد داد.

LG CordZero A9 دارای چندین ویژگی طراحی هوشمند است که استفاده از آن را آسان می کند. سر تمیز کننده فوق العاده انعطاف پذیر است، بنابراین می توانید به راحتی زیر و اطراف مبلمان را تمیز کنید. دسته آن به چهار طول مختلف نیز قابل تنظیم است تا اعضای خانواده به راحتی بتوانند زمانی که نوبت به تمیز کردن خانه می‌رسد، مطابق میل خود داوطلب شوند!

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: 26205940

دیدگاه شما

خبرنامه