چگونه امنیت واتساپ خود را افزایش دهیم؟

تاریخ ارسال : 28 فوریه 2022 ساعت : 11:08 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

در طول سال‌های گذشته واتساپ تلاش کرده است تا با آپدیت‌های مختلف امکانات خود را در حد تلگرام و در برخی زمینه‌ها بالاتر از آن ارتقا دهد.

یکی از قابلیت‌هایی که ممکن است در برخی مشاغل کاربرد زیادی داشته باشد مشاهده لیست افراد بلاک یا مسدود شده است برای این کار می‌توانید از مسیر زیر حرکت کنید

اگر به هر دلیلی خواستار مشاهده فهرست کامل مخاطبین بلاک شده هستید، برای این کار ابتدا به Setting و Account و در نهایت Privacy سر بزنید. در پایین این بخش، می‌توانید گزینه Blocked Contacts را مشاهده کنید و با ضربه بر آن، فهرست این مخاطبین به نمایش درمی‌آید.

قابلیت دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید در صورتی که اکانت شما کاری است یا ارزش بالایی برای شما دارد برای جلوگیری از هک شدن یا سوء استفاده‌های دیگر از اکانت شما می‌توانید تایید دو مرحله ای را نیز فعال کنید.

به‌صورت پیش‌فرض، برای استفاده از واتساپ باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک پین به گوشی شما فرستاده شود. اما اگر می‌خواهید امنیت اکانت خود را افزایش دهید، بهتر است تا تایید هویت دومرحله‌ای را هم فعال کنید. برای این کار، از بخش Setting و Account وارد قسمت Two-step verification شوید. در این قسمت می‌توانید یک کد ۶ رقمی را انتخاب کنید و در هنگام استفاده از اکانت واتساپ در گجت جدید، از شما خواسته می‌شود این کد موردنظر را وارد کنید. در ضمن باید آدرس ایمیل خود را هم تایپ کنید تا در مواقع فراموشی این کد، عدد موردنظر به ایمیل شما فرستاده شود.

دیدگاه شما

خبرنامه