چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

تاریخ ارسال : 13 مارس 2022 ساعت : 1:08 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

شبکه های بلاکچین این روز ها همه کار انجام میدهند. جای تعجب نیست اگر به شما بگویند، با استفاده از آدرس کیف پول اتریوم میشود برای خود یک آدرس ایمیل ساخت و از طریق آن اقدام به ارسال و دریافت پیام کرد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ اتریوم به دلیل توانایی آن در اجرای قراردادهای هوشمند که مجموعه ای از برنامه های کاربردی روی زنجیره را ارائه می دهد، دومین بلاک چین محبوب جهان است. از بلاکچین اتریوم نه تنها برای ارسال دارایی بومی خود (اتر) به کیف پول‌های مختلف استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آن برای ایجاد توکن‌های ERC-20 استفاده کرد که می‌توانند در برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده شوند، یا می‌توانید توکن‌های غیرقابل تعویض با استاندارد ERC-721 ایجاد کنید.

در حالی که این مفاهیم ممکن است برای کاربر معمولی غریب به نظر برسد، اما به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا مفاهیمی را که به طور سنتی توسط پایگاه های داده متمرکز مدیریت می شد، استفاده کرده و آنها را به یک بلاک چین منتقل کنند. با این حال، مشکل انتقال به بلاک چین این است که کارها بدون مجوز انجام می شوند، هیچ کس بر آنچه در حال انجام است نظارت نمی کند. می توانید مواردی را در کاوشگر بلاک چین مشاهده کنید، اما هیچ طرف مرکزی تراکنش های خاص شما را پیگیری نمی کند.

برقراری ارتباط در اتریوم

یکی دیگر از گزینه‌های انتقال نظیر به همتا، راه‌اندازی یک حساب ایمیل بر اساس آدرس اتریوم منحصر به فرد خود است. بله، درست است. اکنون می توانید کیف پول اتریوم فعلی خود را به یک سرویس گیرنده ایمیل برای ارسال و دریافت ایمیل از طریق آن آدرس متصل کنید.

ETHMail چیست؟

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

ETHMail یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل و سرویس مشتری ایمیل است.  ETHMail صندوق پستی را برای همه افراد، هر کسی که کیف پول اتریوم دارد، فراهم می کند. این برنامه برای کسانی است که نیاز به گذاشتن پیام برای افرادی دارند که چیزی جز آدرس اتریوم آنها نمی دانند توسعه یافته است. این برنامه، امکان برقراری ارتباط مؤثر برای همراهی تراکنش‌های مالی در بلاک چین Etheurem یا ارتباطات شبه ناشناس را فراهم می‌کند.

اگر آدرس کیف پول اتریومی خود را در اینترنت برای پرداخت به اشتراک می گذارید، منطقی است که از همین آدرس کیف پول برای ارتباطات، به خصوص برای مشاغلی که پرداخت در اتریوم را می پذیرند، استفاده شود.

چگونه می توانم از ETHMail استفاده کنیم؟

ابتدا به آدرس web.ethmail.cc وارد شوید.

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

حال باید این صندوق دریافت ایمیل را به کیف پول های اتریوم خود، مانند کیف پول Metamask یا MyEthere متصل کنید تا به طور خودکار به صندوق پستی خود متصل شوید.

برای این کار روی گزینه Ethereum wallet بزنید

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

پس از ورود، باید به یک کیف پول برای بررسی ایمیل ها متصل شوید.

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

در اینجا ما کیف پول متامسک را انتخاب کردیم

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

مراحل اتصال به کیف پول را طی میکنیم

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

سپس آدرس کیف پول اتریومی که همان آدرس ایمیل ما است را نشان میدهد

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟
چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

تمام مراحل اتصال به کیف پول انجام شد و ناحیه کاربری ETHMail برای ما فعال شده است.

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

 در حال حاضر ما میتوانیم به صندوق ورودی ایمیل اتریومی خود دسترسی داشته باشیم و علاوه بر آن میتوانیم از طریق این پلتفرم،اقدام به ارسال ایمیل کنیم.

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

چگونه به آدرس اتریوم ایمیل بفرستیم؟

با داشتن آدرس کیف پول مورد نظر می توانید به سرویس گیرنده ایمیل مورد علاقه خود مانند Gmail/Yahoo/Hotmail/ یا هر حساب ایمیل خصوصی مراجعه کنید و یک ایمیل استاندارد به آدرس کیف پول اتریوم که به آخر آن پسوند زیر را اضافه کرده ایم بفرستیم

ethmail.cc@

مثال

0x6Be450972b30891B16c8588DcBc10c8c2aEf04da@ethmail.cc

چگونه ایمیل های اتریوم را از یک برنامه ایمیل استاندارد اجرا کنیم؟

هیچ کس وقت ندارد ایمیل ها را در یک رابط وب دیگر چک کند. ما مدیریت ایمیل خود را در تلفن هایمان یا دستگاه های دسکتاپ مانند Outlook ترکیب می کنیم.

شما می توانید در هر دستگاهی با برنامه های ایمیل کلاسیک به صندوق پستی اتریومی خود دسترسی داشته باشید، اما ابتدا باید از چند حلقه عبور کنید.

ابتدا باید یک کلید دسترسی ایجاد کنید.

برای انجام این کار، به https://auth.cryptoverse.cc/keys بروید و با استفاده از همان کیف پول اتریومی قبلی خود وارد شوید.

یک کلید جدید برای خود ایجاد کنید.

چگونه روی بستر اتریوم ایمیل بسازیم؟

کلید خود را کپی کنید و آن را نگه دارید.

دوم، شما باید برنامه خود را برای دسترسی به سرور ETHMail تنظیم کنید.

تنظیمات سرور ورودی (IMAP) را تنظیم کنید

username: 0xYourEtheremAddress

password: the-key-you-generated-in-first-part

server: ethmail.cc

port: 143

security: STARTTLS

تنظیمات سرور خروجی (SMTP) را تنظیم کنید

username: 0xYourEtheremAddress

password: the-key-you-generated-in-first-part

server: ethmail.cc

port: 587

security: STARTTLS

Save settings.

تنظیمات را ذخیره کنید.

نکته:تنظیمات بالا بصورت پیش فرض صرفا برای آموزش بود،شما باید تنظیمات مخصوص به خودتان را وارد کنید.

پس از انجام این کار، شما میتوانید از طریق آدرس کیف پول اتریوم خود با استفاده از صندوق پستی دلخواه خود ایمیل ارسال و دریافت کنید.

ترکیب ایمیل و دامنه شما

داشتن یک آدرس ایمیل با یک رشته متن طولانی به نام کلید عمومی ممکن است برای همه جالب نباشد. کاربران می‌خواهند از آدرس‌های قابل خواندن توسط انسان استفاده کنند که می‌توانید با کمک NFT آن‌ها را تنظیم کنید.

می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند سرویس نام‌گذاری اتریوم یا UnstoppableDomains یک دامنه قابل خواندن برای انسان خریداری کنید. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند که یک توکن NFT بر روی اتریوم بخرید که به شما امکان دسترسی به دامنه TLD .crypto را می‌دهد.

هنگامی که دامنه .crypto خود را خریداری کردید، به عنوان NFT به کیف پول اتریوم شما متصل می شود. سپس می توانید ایمیل هایی را به [domainname ارسال کنید. crypto]@unstoppable.email، و نامه به صندوق پستی صاحب یک دامنه معین هدایت می شود.

دیدگاه شما

خبرنامه