چگونه ساعت هوشمند را کاربردی تر کنیم؟

تاریخ ارسال : 27 فوریه 2022 ساعت : 11:32 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

اپل واچ یا ساعت اپل، از سری ساعت‌های هوشمند است که توسط شرکت اپل طراحی شده است. این ساعت در سپتامبر ۲۰۱۴ همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس وارد بازار و تبدیل به یکی از محصولات پرطرفدار موجود در بازار برای دارندگان گوشی آیفون شد.

اپل واچ دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی است. از قابلیت‌های اولیه اپل واچ می‌توانیم به نمایش ضربان قلب، مدیریت اعلان‌ها، پشتیبانی از برنامه سیری (Siri) در آیفون، ضدآب بودن، برنامه‌های سلامت (Health) و تناسب اندام (Fitness) اشاره کنیم. 

برنامه Carrot Weather

برنامه‌های بسیاری برای اپل واچ وجود دارند که در راستای اطلاع از وضعیت آب و هوایی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید؛ ولی ما دریافتیم که برنامه بومی هواشناسی اپل در ارائه اطلاعات سریع و دقیق درباره آب و هوا برای اپل واچ، بسیار مناسب است. برای هر مکانی که در گوشی آیفون خود تنظیم کرده اید، برنامه Weather Carrot شرایط آب و هوایی را به صورت ساعتی و روزانه به شما اطلاع می‌دهد.

برنامه Runkeeper

اگر برای تناسب اندام از اپل واچ استفاده می‌کنید، برنامه Runkeeper برنامه‌ای بسیاری کاربردی برای شما خواهد بود. Runkeeper به شما امکان می‌دهد تا برنامه را مستقیما از مچ دستتان و بدون نگاه کردن به گوشی آیفون خود شروع کنید. برنامه را باز کنید، گزینه «Strat Running» را انتخاب کرده و شروع به دویدن کنید.

دیدگاه شما

خبرنامه