چگونه واتساپ را بر روی دو گوشی استفاده کنیم؟

تاریخ ارسال : 06 مارس 2022 ساعت : 11:53 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

واتساپ یکی از ایمن ترین پیام رسان ها برای ارتباط با خانواده دوستان یا همکاران است اما همین پیام رسان می‌تواند تبدیل به موضوعی پیچیده باشد زمانی که قرار است آن را بر روی دو گوشی به صورت همزمان استفاده کنیم. به صورت رسمی اگر قرار است حساب کاربری واتساپ را بر روی دو گوشی استفاده کنیم، این امکان پذیر نیست. هیچ راهی برای استفاده واتساپ با دو شماره تلفن وجود ندارد، این موضوعی است که واتساپ بر آن تاکید دارد.

اگر ناچارید بین دو گوشی تلفن همراه اکانت واتساپ خود را استفاده کنید، به این معناست که باید اکانت خود را بر روی یک گوشی غیرفعال و بر روی گوشی دوم فعال کنید. در این شرایط نیاز به بک‌آپ گرفتن و سپس دانلود تمام اطلاعات خود بر روی گوشی جدید دارد. اما صبر کنید! راه حل دیگری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد حساب کاربری واتساپ خود را همزمان بر روی دو گوشی استفاده کنید. در ادامه مراحل انجام این کار را توضیح می‌دهیم.

اگرچه واتساپ می‌گوید شما اجازه ندارید همزمان این پیام رسان را بر روی دو گوشی استفاده کنید اما خبر خوب اینکه می‌توانید از واتساپ وب برای این هدف استفاده کنید. اما چگونه؟ به این صورت که اپلیکیشن واتساپ را بر روی یکی از گوشی‌های خود داشته باشید و بر روی گوشی دوم واتساپ وب را فعال کنید در این حالت بر روی تمام اطلاعات موجود بر روی گوشی اول هم دسترسی خواهید داشت. تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که بر روی بروزر گوشی دوم واتساپ وب را باز کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که باید به نسخه دسکتاپ واتساپ وارد شوید.

در اینجا مراحل گام به گام این ترفند را برای شما توضیح می‌دهیم:

گام اول:

بر روی گوشی دوم خود وارد اینترنت بروزر شوید.

گام دوم:

به وبسایت واتساپ دات کام وارد شده و واتساپ وب را باز کنید.

گام سوم:

حالا باید درخواست نسخه دسکتاپ را بر روی واتساپ وب بدهید.

گام چهارم:

در اینجا با یک کیوآر کد روبرو می‌شوید.

گام پنجم:

ابتدا واتساپ را بر روی گوشی اول خود باز کنید و به تنظیمات وارد شوید.

گام ششم:

در اینجا Link a Device را پیدا کنید و بر روی آن ضربه بزنید و اکنون می‌توانید کد را اسکن کنید.

گام هفتم:

با اسکن کردن کد همان اکانت بر روی گوشی دوم شما فعال خواهد شد.

گام هشتم:

با این ترفند حتی می‌توانید واتساپ خود را با همان شماره تلفن بر روی بیش از دو دستگاه هم فعال کنید.

گام نهم:

اگرچه این بهترین تجربه استفاده از واتساپ نیست، اما در حال حاضر تنها راهکار آن است و به شما این فرصت را می‌دهد که در مواقع ضروری اکانت خود را بر روی دستگاه‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید.

دیدگاه شما

خبرنامه