با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید

تاریخ ارسال : 14 مارس 2022 ساعت : 6:00 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید؛ از MMA تا فوتبال و بسکتبال

لیست پردرآمدترین ورزشکاران مرد جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که یک ورزشکار MMA در صدر قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، پردرآمدترین ورزشکاران مرد جهان در سال ۲۰۲۱ مشخص شدند که ورزشکارانی از فوتبال، تنیس، اتومبیلرانی، بسکتبال و … در این لیست دیده می شوند. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ۲ چهره محبوب فوتبال جهان نیز در بین ۱۰ ورزشکار پردرآمد جهان هستند.

در زیر با این ۱۰ ورزشکار آشنا می شوید:

۱. کونور مک گرگور، ورزش MMA، درآمد در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۱۸۰ میلیون دلار

آنتونی مک گرگور یک رزمی کار حرفه ای ایرلندی بوده که با مجموع درآمد ۱۸۰ میلیون دلاری، ثروتمندترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۲ است. علاوه بر این، مک گرگور طرفدار فوتبال و طرفدار هر دو تیم سلتیک و منچستریونایتد بوده اما در عین حال حمایت خود را از پاری سن ژرمن به خاطر حضور دوستش سرخیو راموس اعلام کرده است.

۲. لیونل مسی، فوتبال، درآمد در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۱۳۰ میلیون دلار

با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید؛ از MMA تا فوتبال و بسکتبال

مسی به عنوان بزرگترین بازیکن جهان برای تیم پاری سن ژرمن بازی می کند و کاپیتان تیم ملی آرژانتین است. او ۶ جایزه توپ طلا را کسب کرده و در سال ۲۰۲۰ به تیم رویایی توپ طلا معرفی شد. مسی با درآمد کل ۱۳۰ میلیون دلار در بین ۱۰ ورزشکار ثروتمند جهان در رتبه دوم قرار گرفت.

۳. رونالدو، فوتبال، درآمد در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار

رونالدو محبوب ترین بازی پرتغالی جهان است. او به عنوان مهاجم برای تیم منچستریونایتد بازی می کند. او یکی از معدود بازیکنانی است که بیش از ۱۱۰۰ بازی حرفه‌ای انجام داده و بیش از ۷۸۰ گل رسمی برای باشگاه و کشور به ثمر رسانده است. رونالدو از نظر درآمد در جایگاه سوم قرار دارد.

۴. رنه داکوتا، فوتبال آمریکایی، درآمد ۱۰۷.۵ میلیون دلار

این بازیکن برای تیم دالاس کابوی بازی می کند و چهارمین ورزشکار ثروتمند جهان است. وی در طول سال به دلیل موفقیت هایی که در تیم خود داشت به عنوان یک بازیکن چهره مطرح شد و توانست یک رکورد تازه را نیز به نام خود ثبت کند. او به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

۵. لبرون جیمز، بسکتبال، درآمد ۹۶.۵ میلیون دلار

لبرون جیمز بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکاست که برای لس آنجلس لیکرز در (NBA) بازی می کند. او بارها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال شناخته شده و اغلب با مایکل جردن مقایسه می شود.

با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید؛ از MMA تا فوتبال و بسکتبال

۶. نیمار، فوتبال، درآمد ۶۵ میلیون دلار

نیمار بازیکن حرفه ای برزیل است که در پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل بازی می کند. وی همراه با تیم ملی برزیل برای نخستین بار موفق شد در المپیک به مدال طلا دست پیدا کند.

۷. راجر فدرر، تنیس، درآمد ۹۰ میلیون دلار

راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی است که مدت های زیادی است به دلیل مصدومیت نتوانسته در میادین حاضر شود. وی در حال حاضر در جایگاه ۱۶ جهان قرار دارد و ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه ثبت کرده است. وی رکورد ۲۳۷ هفته شماره یک جهان را در کارنامه خود دارد.

با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید؛ از MMA تا فوتبال و بسکتبال

۸. لوئیس همیلتون، اتومبیلرانی، درآمد ۸۲ میلیون دلار

همیلتون پرافتخارترین راننده جهان است که ۷ عنوان قهرمانی فرمول یک را دارد. این راننده انگلیسی در حال حاضر برای تیم مرسدس رقابت می کند. وی علاوه بر ورزش در عرصه سیاست نیز فعالیت هایی داشته و در زمان مبارزه با نژادپرستی گام های بزرگی برداشته است.

با پردرآمدترین ورزشکاران جهان آشنا شوید؛ از MMA تا فوتبال و بسکتبال

۹. تام بریدی، فوتبال آمریکایی، درآمد ۷۶ میلیون دلار

این بازیکن در تیم تامپا بای باکانیرز لیگ ملی فوتبال (NFL) به عنوان مدافع تیم بازی می‌کند. وی ۲۰ فصل اول خود را با نیوانگلند پاتریوتز گذراند. او در طول این سالها رکوردهای زیادی داشته و در بین ۱۰ ورزشکار پردرآمد جهان قرار دارد.

۱۰. کوین دورانت، بسکتبال، درآمد ۷۵ میلیون دلار

دورانت یک بسکتبالیست حرفه ای است که در NBA در تیم بروکلین نتز بازی می کند. او بارها به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده و دهمین ورزشکار پردرآمد جهان در سال ۲۰۲۱ بوده است.منبع: فارس

دیدگاه شما

خبرنامه