رسیدگی آنلاین به شکایات فروشگاه های اینترنتی

تاریخ ارسال : 12 مارس 2022 ساعت : 12:49 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب و کار‌های اینترنتی و داوری جمعی بر خط (codr) با حضور وزیر صمت و وزیر دادگستری رونمایی شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی رهبری رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: نسبت شکایات به تعداد فروش به زودی به این سامانه اضافه خواهد شد. این سامانه برای بعد از خرید است که به صورت الکترونیکی به حل شکایات و اختلافات می پردازد. قصد داریم رسیدگی به شکایات بین ۳ تا ۲۱ روز انجام شود.

الزام قانونی اخذ نماد اعتماد الکترونیک به بیش از ۱۰ سال پیش مربوط است و شورای امنیت از سال ۹۱، ارائه درگاه پرداخت را به دریافت نماد الکترونیک منوط کرده است. حدود ۲ سال است که این قانون برای شرکت‌های خدمات پرداخت در حال اجرا است. فاز دوم از آذر امسال اجرا شد که دریافت درگاه پرداخت را مشروط به داشتن نماد الکترونیک می‌کرد.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه شما

خبرنامه