رفع چالش های امنیتی واتس اپ در نسخه جدید وب

تاریخ ارسال : 12 مارس 2022 ساعت : 10:38 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

کد وریفای Code Verify یک افزونه مرورگر جدید از شرکت مادر واتس اپ Meta است که هدف آن بهبود امنیت نسخه وب واتس اپ است. این برنامه افزودنی با تأیید اینکه محتوای نسخه وب واتس اپ دستکاری نشده است کار می کند.

هدف این است که هنگام استفاده از نسخه مبتنی بر مرورگر این سرویس، به خطر انداختن داده‌ها یا حریم خصوصی پیام‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر واتس‌اپ برای مهاجمان احتمالی بسیار دشوارتر شود.

این افزونه به دنبال راه‌اندازی بتای چند دستگاهی واتس‌اپ در سال گذشته است. هدف از این کار این است که استفاده از سرویس پیام‌رسانی از دستگاه‌هایی غیر از تلفن اصلی شما را آسان‌تر و بدون مشکل‌تر کند. از زمان راه‌اندازی این ویژگی، واتس‌اپ می‌گوید افزایش دسترسی افراد به خدمات آن از طریق مرورگرهای وب مشاهده شده است که چالش‌های امنیتی جدیدی را در مقایسه با یک برنامه ایجاد می‌کند.

هیچ چیز جدیدی در مورد روش‌های امنیتی پشتیبان Code Verify وجود ندارد. در نهایت این فقط یک هش از کد در حال اجرا در مرورگر شما را با یک هش توسط شخص ثالث مورد اعتماد Cloudflare مقایسه می‌کند. اما ارزش آن در خودکار کردن این فرآیند است، که درک و استفاده از آن را برای هر کسی بدون توجه به دانش فنی خود آسان می کند.

بهبود امنیتی واتس اپ

دیدگاه شما

خبرنامه