شیائومی ردمی ۱۰C با پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۸۰ معرفی شد

تاریخ ارسال : 12 مارس 2022 ساعت : 8:27 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

شیائومی ردمی ۱۰ اواسط تابستان به عنوان یک گوشی میان‌رده اقتصادی به بازار معرفی شد. حالا شیائومی یک نسخه ارزان‌تر از این گوشی را با نام ردمی 10C برای عرضه آماده کرده است. مشخصات دقیق این مدل هنوز مشخص نیست اما ویژگی‌های کلیدی آن را می‌دانیم.

معرفی شیائومی ردمی 10C

طراحی شیائومی ردمی 10C ترکیبی از سری ردمی 10 و سری پوکو M است. یک بدنه پلاستیکی مات با خمیدگی‌های ارگونومیک که قرار است در سه رنگ آبی، مشکی و سبز به بازار عرضه شود. ماژول دوربین گوشی به شکل مربعی شکل و البته بزرگ‌تر از چیزی که نیاز است، در پشت گوشی به چشم می‌خورد.

شیائومی از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی در این گوشی استفاده کرده که با ترکیب حاشیه‌های نه‌چندان باریک، ابعاد بسیار بزرگی را برای گوشی به همراه آورده است. نمایشگر این گوشی وضوح نه‌چندان بالای ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسلی داشته و البته در آن خبری از نرخ تازه‌سازی بالا نیست. این مشخصات البته هنوز رسماً تایید نشده است.

شیائومی ردمی 10C

شیائومی در این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 680 استفاده می‌کند. این تراشه ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی سریع را در کنار ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی کم‌مصرف و تراشه گرافیکی Adreno 610 در کنار هم قرار داده است. به این ترتیب می‌توان انتظار عملکرد خوبی را از این گوشی داشت. ردمی 10C در دو نسخه با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مواجهیم. انتظار داریم دوربین‌ها دوم و سوم پشت گوشی نیز برای ماکرو و تشخیص عمق باشند. از سایر مشخصات گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست.

قیمت ردمی 10C در هند بین ۱۹۰ تا ۲۱۰ دلار برای نسخه‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی متغیر خواهد بود.

منبع فارنت

دیدگاه شما

خبرنامه