عقبگرد دسته جمعی قیمت پژو / پراید به مرز ۱۸۰ میلیون تومان رسید

تاریخ ارسال : 22 فوریه 2022 ساعت : 12:17 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز گروه خانواده پژو غالبا با کاهش قیمت مواجه شده اند. در بازار امروز تهران بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو با یک میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲۶۶ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با یک میلیون تومان کاهش با بهای ۳۲۴ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی دیگر عضو خانواده پژو هم امروز ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را نسبت به دیروز تجربه کرد و با نرخ ۲۷۶ میلیون تومان عرضه می شود. 

خودروی دنا هم امروز با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۶۲ میلیون تومان رسیده است.

امروز قیمت سمند ال.ایکس ۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ ۲۷۰ میلیون تومان عرضه می شود. 

پراید ۱۱۱ هم امروز کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۱۸۳ میلیون تومان رسید و پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افت قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. پراید ۱۵۱ هم امروز کاهش یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۱۶۵ میلیون تومان عرضه می شود. 

تیبا معمولی امروز ۲ میلیون تومان دیگر عقب نشینی کرد و به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و قیمت تیبا دو هم دو میلیون تومان دیگر نسبت به دیروز افت قیمت داشته و به نرخ ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است. 

ساینا دنده‌ای امروز تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود و کوئیک دنده‌ای دو میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرده و به نرخ ۱۹۱ میلیون تومان رسیده است. 

بهای کوئیک آر هم امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۱۹۷ میلیون تومان عقب نشست. 

دیدگاه شما

خبرنامه