گلکسی اس ۲۲ اولترا وارد بازار ایران شد + قیمت

تاریخ ارسال : 03 مارس 2022 ساعت : 11:03 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
گلکسی اس 22 اولترا وارد بازار ایران شد + قیمت

گلکسی s22 اولترا به عنوان پرچمدار گوشی‌های سامسونگ وارد بازار ایران شد. این برای نخستین بار است که پرچمدار جدید سری گلکسی سامسونگ، همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران عرضه شده است.

چند روز پس از رونمایی جهانی سری گوشی‌های S22 سامسونگ، این گوشی‌ها برای نخستین بار وارد بازار ایران شده است. نکته قابل توجه آن است که سری جدید سامسونگ ۲۰ بهمن و به صورت آنلاین رونمایی شد.

گلکسی S22 و گلکسی S22+ هوشمندترین دوربین‌های سامسونگ تا به امروز را دارند. از سویی دیگر قابلیت Stereo Depth Map هوش مصنوعی این گوشی‌ها، گرفتن عکس‌های با کیفیت در حالت پرتره را بسیار آسان‌تر کرده است.

با استفاده از این گوشی سامسونگ به کمک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی، تصاویر سوژه‌های مورد نظرتان با بیشترین جزئیات ممکن ثبت می‌شود. به کمک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله 10 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی نیز در هر شرایطی عکس‌هایی با کیفیت ثبت خواهند شد.

گوشی S22 Ultra که به قدرتمندترین گوشی سامسونگ معروف است به همراه خود سریع‌ترین و حساس‌ترین S Pen را دارد که تا به حال توسط سامسونگ ساخته شده است. این اولین بار است که S Pen در یک گوشی از خانواده S به کار می‌رود و جالب است بدانید که پاسخگویی این S Pen هفتاد درصد سریع‌تر از نمونه‌های قبلی است.

درباره شیوه شارژ این گوشی هم خوب است بدانید که S22 Ultra از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵۰ دقیقه ضبط ویدیو داشته باشند.

قیمت گوشی S22 Ultra با حافظه 256 و رم 12 هم اکنون در بازار حدود 48 میلیون تومان است.

دیدگاه شما

خبرنامه