این خانم همسر سینا مهراد هست؟ + تصاویر جدید

تاریخ ارسال : 29 مارس 2022 ساعت : 4:39 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email


صاحب عکس منتسب به همسر سینا مهراد

به گزارش اقتصادآنلاین، زندگی خانوادگی سلبریتی ها و مسائل مربوط به ازدواج و بچه دار شدن آنها یکی از موضوعات جذاب برای طرفدارانشان است که از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می کنند.

این اتفاقات زمانی بیش از قبل دیده می شود که چهره مطرح هنری در مراسمی خاص دیده شده و یا در فیلم و سریالی، نقش آفرینی کرده باشد.

سینا مهراد یکی از چهره های مشهور هنری است که با نقش آفرینی در سریال پدر و آقازاده به شهرت بسیاری دست یافت. او در یک خانواده هنری متولد شده و به همین دلیل نام فامیل خود را تغییر داد تا تنها استعداد و تلاشش در بازیگری مورد توجه قرار بگیرد.

مخاطبان بسیاری تمایل به اطلاع از وضعیت تاهل او و دیدن عکس همسر سینا مهراد دارند و تصاویر مختلفی از این بازیگر در کنار خانم دیگری منتشر شده است که او را همسر سینا مهراد معرفی کرده اند.

روز گذشته انتشار عکسی در کنار یک خانم بازتاب بسیاری در شبکه های اجتماعی داشت و این شائبه را برای طرفداران سینا مهراد به وجود آورد که این خانم همسر سینا مهراد است. در این بخش از چهره ها در نمناک، هویت اصلی این خانم را برایتان فاش می کنیم.

سینا مهراد و خواهرش

سینا مهراد و خواهرش سارا در جشنواره فجر 

این خانم سارا خواهر سینا مهراد است

خانمی که به طور صمیمانه در کنار سینا مهراد ایستاده است سارا خواهر سینا مهراد و دختر دیگر سعید سهیلی است که در زمینه بازیگری، گریموری و کارگردانی فعالیت دارد. این خواهر و برادر برای اکران مردمی فیلم شادروان در شیراز حضور داشتند.

سینا مهراد

سینا مهراد و خواهرش در اکران فیلم شادروان در شیراز/ عکس از آرمیتا شریفی

سارا سهیلی با فیلم کلاشینکف به کارگردانی پدرش وارد عرصه بازیگری شد و سپس در گشت ارشاد2 ، شیفت شب و سریال کیمیا مقابل دوربین رفت.

خواهر سینا مهراد و ساعد سهیلی، در فیلم چهارانگشتی و ازدواج در زمان اضافه نیز به عنوان گریمور حضور داشت.

سینا مهراد

سینا مهراد و سارا سهیلی در اکران فیلم شادروان

سینا مهراد مجرد بوده و تاکنون خبری مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.

سینا مهراد

شادروان به کارگردانی حسین نمازی جدیدترین فیلم سینمایی با نقش آفرینی سینا مهراد است که در چهلمین جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد. این فیلم از 25 اسفند 1400 به عنوان یکی از فیلم های نوروزی در سینماهای کشور به اکران درآمد.منبع: نمناک

دیدگاه شما

خبرنامه