ورود دستگاه قضایی به ماجرای ازدواج یک دختر بندرعباسی

تاریخ ارسال : 29 مارس 2022 ساعت : 11:31 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

به نقل از میزان، این وکیل دادگستری با اعلام اینکه «دختری سی ساله نزدیک به دو هفته است قصد ⁧‫ازدواج‬⁩ دارد و بعلت مسدود بودن کد ملی و محرومیت از خدمات اجتماعی بودن پدرش (محکوم مالی) توان ازدواج ندارد! دفتر ازدواج نمی‌تواند با این شرایط اذن پدر را اخذ نماید!» موضوع را رسانه‌ای کرد.

ساعتی پس از انتشار این توییت، این وکیل دادگستری در توییت دیگری عنوان کرد از تیم رسانه‌ای قوه قضاییه با او ارتباط گرفته و قول پیگیری موضوع را داده‌اند.

در توییت سوم وکیل مورد اشاره آمده است: مشکل این دختر جوان با نامه‌نگاری صورت گرفته از سوی قهرمانی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان حل شده است.

بنابر این گزارش، بلافاصله بعد از آگاهی تیم رسانه‌ای قوه قضاییه از مشکل بوجود آمده برای دختر جوان هرمزگانی موضوع با رییس کل دادگستری استان هرمزگان در میان گذاشته شد و در کمترین زمان ممکن دادیار شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس در نامه‌نگاری با رییس ثبت احوال شهرستان بندرعباس خواستار رفع انسداد شماره ملی پدر عروس جوان شد.

علاوه بر نامه ارسال‌شده همچنین مقام‌های قضایی استان در تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان بندرعباس پیگیر حل هر چه سریع‌تر مشکل خانواده مورد اشاره شدند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مشکل رفع شده است.منبع: میزان

دیدگاه شما

خبرنامه