از گروه واتس اپ خارج شوید؛ بدون اینکه کسی بفهمد

تاریخ ارسال : 17 مه 2022 ساعت : 6:31 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

وقتی از یک گروه در واتس اپ خارج می‌شوید، اعلان خروج برای سایر اعضای گروه نیز قابل مشاهده است؛ این در حالی است که گاهی اوقات شما علاقه ندارید که این اتفاق بیافتد؛ واتس اپ در حال کار کردن بر روی یک ویژگی است که خروج از گروه برای کاربران نمایش داده نشود و تنها مدیران گروه از خروج شما مطلع شوند؛ نه همه اعضای گروه.

 یکی از نکات منفی واتس اپ آن است که وقتی می‌خواهید از یک گروه خارج شوید، همه کاربرانی که در گروه حاضر هستند متوجه این موضوع خواهند شد. مثلا وقتی می‌خواهید از یک گروه خانوادگی خارج شوید، به همه کاربران اطلاع می‌دهد که شما گروه را ترک کرده‌اید و ممکن است این موضوع در شرایطی برای شما خوشایند نباشد و دلتان نخواهد کسی بفهمد که از گروه خارج شدید.

البته این مشکل به واتس اپ محدود نمی شود و در سایر برنامه های پیام رسانی نیز دیده می شود. با این حال، قرار است که این ویژگی تغییراتی را به زودی داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها، واتس ‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور مخفی از گروه‌هایی که تمایل در حضور در آن‌ها را ندارند، خارج شوند. به گفته WABetaInfo، این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است و در به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه ارائه خواهد شد. با استفاده از ویژگی جدید، هنگامی که یک کاربر از گروه خارج می شود، تنها مدیران گروه از خروج مطلع می شوند و به سایر کاربران اطلاع داده نخواهد شد.

اسکرین شات پایین همچنین نشان می دهد که اعلان خروج چگونه برای کاربران به نظر می رسد. آن را در زیر بررسی کنید.

اسکرین شات

این ویژگی جدید به کاربران واتس‌اپ اجازه می‌دهد تا گروه‌ها را ترک کنند در حالی که فقط به ادمین‌های گروه اطلاع می‌دهند.

این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتای واتس اپ دسکتاپ مشاهده شده است، اما به احتمال زیاد بعداً به نسخه بتای WhatsApp برای اندروید و iOS نیز قابل دسترسی خواهد بود. مانند بسیاری از ویژگی‌های آزمایشی، این یکی نیز باید به تمام دستگاه‌های دارای واتس‌اپ ارائه شود که به‌روزرسانی پایدار ارائه شود، شاید در چند ماه آینده.

دیدگاه شما

خبرنامه