اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد

تاریخ ارسال : 08 مه 2022 ساعت : 11:04 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

کریستیانو رونالدو در چند هفته پیش اعلام کرد فرزند پسرش به هنگام زایمان جورجینا رودریگز فوت کرد اما دخترش که دوقلوی فرزند از دست رفته بود، بدون مشکل متولد شده است.

در حالی که قرار بود دو بچه به خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شود، اکنون تنها یک دختر بچه به دنیا آمده است و پسر رونالدو پیش از متولد شدن از دنیا رفته است اما اکنون یک دختر جدید به خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شده است. حالا جورجینا رودریگز از نام دختر نوزادش رونمایی کرده است.

 نام عضو جدید خانواده رونالدو، “اسمرالدا” خواهد بود که بدین ترتیب به چهار فرزند دیگر خانواده یعنی جونیور، آلانا مارتینا، ایوا و ماتئو ملحق خواهد شد.

اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد
اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد
اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد

اولین عکس رونالدو با نوزاد دخترش​

رونالدو گلش را به پسرش تقدیم کرد

کریستیانو رونالدو پس از گلزنی مقابل آرسنال، گلش را به پسر تازه دست رفته اش تقدیم کرد.

رونالدو گلش را به پسر تازه از دست رفته‌اش تقدیم کرد تا به سوژه رسانه‌های دنیا بدل شود. کریستیانو ۵ روز گذشته خبر از درگذشت پسر در راهش خبر داد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو در کنار فرزند جدیدش 

کریستیانو رونالدو در هفته اخیر اعلام کرد فرزند پسرش به هنگام زایمان جورجینا رودریگز فوت کرد اما دخترش که دوقلوی فرزند از دست رفته بود، بدون مشکل متولد شده است.

فوق ستاره پرتغالی به همین دلیل در مسابقه برابر لیورپول غایب بود اما روز چهارشنبه به تمرینات بازگشت و اکنون هم تصویر جدیدی از خانواده‌اش منتشر کرد.

رونالدو با انتشار این تصویر نوشت: «جیورجینا و دختر بچه ما بالاخره با ما هستند. ما می‌خواهیم از همه برای همه کلمات و حرکات محبت آمیز تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است و همه ما عشق و احترامی را که شما نسبت به خانواده ما دارید احساس کردیم. اکنون زمان آن رسیده است که برای زندگی ای که به تازگی در این دنیا پذیرفته‌ایم، سپاسگزار باشیم.»

خانواده رونالدو

ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا

رونالدو و جورجینا قریب به چهار سال است که با هم در ارتباط هستند. رابطه عاشقانه آن‌ها زمانی آغاز شد که جورجینا به عنوان فروشنده فروشگاه گوچی در این فروشگاه با رونالدو ملاقات کرد.

نامزد رونالدو گفت: اولین ملاقاتم با رونالدو در فروشگاه گوچی بود. در ان جا به عنوان فروشنده کار می‌کردم. چند روز دیگر در مراسم برندی دیگر با همدیگر روبرو شدیم و در آن زمان در محیطی آرام‌تر و در خارج از محیط کارم با هم صحبت کردیم. هر دوی ما در اولین نگاه عاشق شدیم. 

دیدگاه شما

خبرنامه