بررسی عملکرد Doge در یک سال اخیر

تاریخ ارسال : 09 مه 2022 ساعت : 4:14 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

حسین عظیمی-ارز دیجیتال

▫️ارز دیجیتال میم که به دوج کوین معروف است؛ یک سال پیش به اوج خود یعنی 0.73 دلار رسید.

🔸این ارز دیجیتال که در ابتدا به عنوان تقلید بیت کوین در سال 2013 راه اندازی شد، به ارزش بازار بیش از 90 میلیارد دلار رسید و از شرکت هایی مانند مدرنا، Dell Technologies، جنرال موتورز و دیگران پیشی گرفت.

🔻اوج قیمت مصادف شد با حضور ایلان ماسک، در برنانه تلویزیونی «شنبه شب زنده»، یک برنامه کمدی آمریکایی.

🔸اما پس از آن قیمت Dogecoin در یک روز بیش از 40 درصد کاهش یافت و از آن زمان تاکنون هرگز بهبود نیافته است.

▫️دوج کوین از آن زمان به بعد مورد استقبال تجاری گسترده‌تری قرار گرفت و برندهای بزرگی مانند AMC، Tesla و Gucci آن را برای پرداخت در دسترس قرار دادند.

برخی گمانه زنی می کنند که Dogecoin نیز ممکن است پس از تصاحب ایلان ماسک به ارز رسمی توییتر تبدیل شود. خود رئیس تسلا اعلام کرده است که این میم کوین می تواند برای پرداخت هزینه اشتراک های پریمیوم استفاده شود.

🔻ماه گذشته، مدیر عامل رابینهود Vlad Tenev پیشنهاد کرد که Dogecoin می تواند پس از اجرای Dogecoin Core 1.14.5 به ارز اینترنت تبدیل شود و یک خبر فوق العاده دیگر که برای آن منتشر شد همکاری دوج و اسپیس ایکس برای ایجاد تراکنش های آفلاین با کمک اسپیس ایکس بود که در صورت اجرایی شدن می تواند در پذیرش دوج به عنوان پول همه ی مردم نقش ایفا کند.

🔸با این حال، علیرغم پذیرش رو به رشد و پیشرفت‌های فناوری، Dogecoin برای بازیابی تلاش کرده است. دوج در حال حاضر با کاهش چشمگیر ۸۳.۰۳ درصدی نسبت به بالاترین رکورد خود روبرو شده است.

دیدگاه شما

خبرنامه