ترفندهای کاربردی استفاده از توییتر

تاریخ ارسال : 28 آوریل 2022 ساعت : 9:07 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

در این شبکه اجتماعی کاربران می توانند توییت هایی را پست، لایک و بازنشر کنند، حالا برای استفاده بهینه از این برنامه محبوب می خواهیم شما را با چند ترفند کاربردی آشنا کنیم.

۱. توییتر محدودیت تایپ تنها ۲۸۰ کاراکتر دارد و برای رفع این موضوع اگر پیام شما بیشتر از ۲۸۰ کاراکتر است از تصویر استفاده کنید. به سادگی از یک یادداشت در تلفن خود اسکرین شات بگیرید و آن را به توییت خود اضافه کنید.

۲. با استفاده از یک رشته توییت، توییت‌های طولانی‌تری بنویسید.

استفاده از اسکرین شات یک راه عالی برای غلبه بر محدودیت کاراکتر در توییت‌ها است. اما اگر به نظر شما این کار چندان راحت نیست، می‌توانید به جای آن یک رشته توییت ایجاد کنید.

برای انجام این کار، روی دکمه Tweet کلیک کنید تا شروع به نوشتن یک توییت جدید کنید. بعد از اینکه نوشتن توییت خود را تمام کردید، روی دکمه + (plus) در سمت راست پایین کادر توییت خود کلیک کنید. با انجام این کار، می‌توانید توییت دیگری بنویسید تا با اولین توییت خود یک رشته ایجاد کنید. برای انتشار توییت روی گزینه توییت همه Tweet All کلیک کنید.

۳. اضافه کردن چند حساب با یک آدرس ایمیل؛

آیا یک حساب کاربری تجاری و شخصی در توییتر دارید؟

اگر چنین است، ورود و خروج از هر دو حساب کار مشکلی است. خبر خوب این است که می‌توانید از چندین حساب در یک برنامه استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است به پروفایل خود بروید و روی نام خود در سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید. وقتی این کار را انجام دادید، گزینه‌ای برای اضافه کردن یک حساب موجود دریافت خواهید کرد.

۴. توییت‌های مهم را پین کنید تا آنها را در بالای نمایه خود همیشه نگه دارید برای انجام این کار، روی فلش رو به پایین در گوشه سمت راست توییت خود کلیک کنید. پین به نمایه خود را انتخاب کنید تا در هنگام انتشار توییت‌های جدید، توییت شما گم نشود.

۵. مدیران صنعتی را دنبال کنید تا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید بهترین راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در توییتر، تعامل با افرادی است که علایق مشابهی با شما دارند. برای انجام این کار، با پیروی از مدیران و مسئولان شروع کنید. سپس، فالوورهای آنها را دنبال کرده و با آنها ارتباط بگیرید.

۶. ذخیره داده‌های تلفن همراه در هنگام استفاده از توییتر؛

آیا می‌خواهید داده‌های تلفن همراه خود را در حالی که در توییتر هستید ذخیره کنید؟ به سادگی روی عکس نمایه خود ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

۷. ذخیره داده‌های اکسپلور در هنگام استفاده از توییتر؛

آیا می‌خواهید اینترنت خود را در حالی که در توییتر هستید ذخیره کنید؟ به سادگی روی عکس نمایه خود ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، ویدیوها به‌طور خودکار پخش نمی‌شوند و عکس‌ها با وضوح کمتری نمایش داده می‌شوند.

دیدگاه شما

خبرنامه