زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه + لینک و جزییات

تاریخ ارسال : 30 مه 2022 ساعت : 1:10 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، سامانه جدیدی که وزارت صمت برای نظارت بر روند فروش و قرعه کشی راه اندازی کرده است، از تاریخ 27 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در دسترس بود و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، امروز قرعه کشی در این سامانه انجام می پذیرد. نکته مهم در فرآیند ثبت نام این سامانه اهمیت نداشتن تقدم و تاخر زمان ثبت نام متقاضی است. به گونه ای که میان شانس برنده شدن فردی که در روز اول اقدام به ثبت نام کرده و متقاضی که در روز آخر نسبت به ثبت نام اقدام کرده است تفاوتی وجود ندارد.

بنا به گفته لاهیجانی، معاون حمل‌ونقل وزارت صمت، با راه اندازی این سامانه این وزارتخانه تنها نقش نظارتی خود را پررنگ تر کرده است و در فرآینده قرعه کشی به هیچ عنوان دخالتی ندارد. فرآیند قرعه کشی در سامانه جدید به این صورت است که  هر خودروساز اطلاعات ثبت نام کنندگان محصولات خود را جمع‌آوری می‌کند و پس از صحت‌سنجی در نهایت قرعه‌کشی توسط خود خودروساز انجام می‌شود. در این بین دولت و وزارت صمت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تنها ناظر بر حسن انجام قرعه کشی خواهند بود.

اسامی منتخبین این مرحله فردا سه شنبه مورخ 10 خرداد بر روی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خوردو به نشانی sale.iranecar.com اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما

خبرنامه