جزییات بازداشت یکی از مدیران شرکتهای تامین‌ اجتماعی

تاریخ ارسال : 15 سپتامبر 2022 ساعت : 12:21 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
جزییات بازداشت یکی از مدیران شرکتهای تامین‌اجتماعی

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

 صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.

 همه بدانند خط قرمز ما صیانت از حق‌الناس است و سبک و سیاق دوره‌هایی که شستا حیات خلوت باشد؛ تمام شده و ادامه نخواهد یافت. آن‌هایی که بخواهند به هر نحوی حقوق مردم را تضییع کنند؛ از هیچ حاشیه امنی برخوردار نخواهند بود.


تکمیلی/ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی:

 این موضوع بیش از دو ماه است مورد بررسی و رصد کامل بخش‌های نظارتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی قرار داشته و تمامی رفتارها و فرآیندهای وقوع تخلف بررسی و محدودیت‌های لازم برای شخص و اشخاص (احتمالی) دخیل در پرونده‌ صورت پذیرفته است.همچنین در این مدت با دعوت از افراد دخیل و بررسی موضوع، مستندات کامل تخلف صورت گرفته در هماهنگی کامل با سازمان‌های نظارتی در حال جمع‌آوری است و عدم عزل ایشان تاکنون به علت کشف ابعاد تخلفات و شبکه فساد بوده است.

 علیرغم گذشت بیش از دو ماه از بررسی و جمع‌آوری مستندات لازم در حوزه برخی تخلفات صورت گرفته، در راستای حفظ آبروی اشخاص و لزوم رعایت حقوق شهروندی تا روشن شدن کامل موضوع از اطلاع‌رسانی درباره پرونده در رسانه ها خودداری می شود

 مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهام داران حتی در برخورد با منسوبین خود ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ‌ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.

دیدگاه شما

خبرنامه