خودرو جذاب هایما ۸S در نمایشگاه خودرو مشهد

تاریخ ارسال : 01 سپتامبر 2022 ساعت : 4:09 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
خودرو جذاب هایما 8S در نمایشگاه خودرو مشهد

 در آیین افتتاحیه این نمایشگاه برخی از مسوولان خراسان رضوی به همراه فعالان حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور چند شرکت خارجی و شرکتهایی از خراسان رضوی و استان های تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، قزوین، اصفهان و مازندران برپا شده است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شرکتها و مجموعه های خودروی، تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین و خودروهای کلاسیک است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت های تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت و زمینه برقراری ارتباط مناسب میان پژوهشگران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

جلوه خاطرنشان کرد: بیست و دومین نمایشگاه خودرو در 20 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا 12 شهریورماه در ساعات 16 تا 22 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر بازدیدکننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال 1377 با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت 600 هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود 2 میلیون نفر بازدید کننده است.

شاید بتوان جذاب ترین خودرو این نمایشگاه را هایما 8_اس نامید.

خودروی کراس اوور هایما اس ۸ مجهز به پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر است که به طور مستقیم سوخت را به سیستم منتقل می‌کند. این پیشرانه تنها پیشرانه‌ای است که هم در چین عرضه شده و هم شرکت ایران خودرو قصد دارد آن را برای بازار ایران عرضه کند. این موتور می‌تواند هایما S۸ را تبدیل به یکی از بهترین و توانمندترین کراس اوورهای بازار کند. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر را تولید کند.

هایما 8S در نمایشگاه خودرو مشهد
هایما 8S در نمایشگاه خودرو مشهد
هایما 8S در نمایشگاه خودرو مشهد

دیدگاه شما

خبرنامه