کف بعدی بیت کوین کجاست؟

تاریخ ارسال : 05 سپتامبر 2022 ساعت : 12:48 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال، ارتقاء مرج اتریوم را پیش‌ رو دارد، به نظر می‌رسد بیت‌کوین در تلاش برای شتاب گرفتن در ریزش بعدی است. در چند روز گذشته، بیت‌کوین در محدوده ۲۰.۰۰۰ دلار نوسان کرده است، آیا این موضوع نزولی بودن بیت‌کوین در کوتاه مدت را زیر سوال می‌برد؟

کف بعدی بیت کوین کجاست؟

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ شانس زیادی برای تأثیر گذاری کلی ناشی از تغییر به اثبات سهام اتریوم بر روی همه ارزهای دیجیتال وجود دارد. با این حال، حتی اگر یک اثر موج دار با گام‌های مثبت از این رویداد وجود داشته باشد، بیت‌کوین (BTC) فقط برای مدت کوتاهی می‌تواند، نوسان داشته باشد که در چند روز گذشته روال به همین صورت بوده است. اما در میان مدت چطور؟ نزولی است؟

کف بعدی بیت‌کوین چه قیمتی می‌تواند باشد؟

وقتی به مدل‌های قیمتی مختلف نگاه می‌کنیم، می‌توان شکل‌گیری روند احتمالاً نزولی بعدی بازار را تحلیل کرد. مدل قیمت دلتا، ریزش بالقوه‌ای را به محدوده کمتر از 15.000 دلار نشان می‌دهد. با توجه به حرکت قیمت در گذشته اخیر، این می‌تواند محتمل ‌ترین یا نزدیک ‌ترین احتمال ممکن به کف واقعی باشد. طبق یافته‌های Crypto Quant، پیش‌بینی قیمتی این مدل به پایین‌ ترین قیمت بالقوه در حدود 14.400 دلار اشاره دارد. از لحاظ تاریخی، زمانی که قیمت به قیمت دلتا می‌رسد، مانند بازارهای خرسی 2015 و 2018، بازار به پایین ترین سطح خود رسیده است. بنابراین قیمت دلتا نشان می‌دهد که قیمت همچنان می‌تواند 28 درصد کاهش یابد.

کف بعدی بیت‌کوین کجاست؟

اینکه آیا بیت‌کوین در آینده نزدیک بیشتر سقوط خواهد کرد یا خیر، باید منتظر باشیم و ببینیم. به لطف مجموعه‌ای از عوامل نامطلوب اقتصاد کلان در زمان‌های اخیر، صنعت ارزهای دیجیتال با تلاطم خارجی بی سابقه‌ای مواجه شده است. بر اساس پلتفرم ردیابی قیمت کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این متن، بیت‌کوین ۱۹.8۸۲ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۹۴ درصد کاهش یافته است. این قیمت در مقایسه با بالاترین سطح اخیر 24.887 دلاری که در اواسط آگوست به دست آمد، بسیار پایین است.

دامیننس BTC در روندی رو به پایین

سهم بیت‌کوین در میان دارایی‌های رمزنگاری شده، بر اساس درصد کل سرمایه بازار در یک منحنی نزولی قرار دارد. در حال حاضر، بیت‌کوین تنها 39.59 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است و پس از آن اتریوم با 19 درصد در رتبه بعدی قرار دارد. سهم بازار فعلی بیت‌کوین تقریباً نصف سهم ژانویه 2022 است که تقریباً 72 درصد بود. سطوح فعلی در مقایسه با سهم در ماه‌های اخیر به طور قابل توجهی پایین تر آمده است. در ژوئن 2022، BTC سهم بازار کریپتویی معادل 47.49 درصدی را داشت.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

دیدگاه شما

خبرنامه